Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten surkeaa ruokaa oikein syötte arkena, kun joulukinkku on käsityksenne herkkuruuasta?

Vierailija
19.12.2016 |

Kysymys sinulle, jonka mielestä joulukinkku on hyvää: mitä yleensä syöt?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä ulkomailta!

Meillä koko perheen yhteinen toivomus on, että jouluna saa kinkkua. Sen vuoksi olen joutunut paikalliselle lihamestarille opettamaan, miten kinkku harmaasuolataan. Ja hyvin hän on sen oppinut. Se on hyvää kinkkua ja lisäksi itsetehtyä sherrysinappia, maiskis!

Lisäksi perinteiset laatikot ovat joulun herkkua. Herkkua nimenomaan siksi, että ne ovat osa perinnettä eikä niitä tehdä muulloin.

Uudenvuoden illallisella sitten syödäänkin jo hummeria ja juodaan vintagesampanjaa.

Ja arkena meillä syödään hyvin, varmaan turhankin hyvin suomalaisen mittapuun mukaan, vai kuinka moni teistä tarjoaa joka päivä kolmen ruokalajin illallisen?

Harva, luulisin. Suomalaisten mielestä arkiruoka ei saa maistua hyvältä. Se tehdään suolattomana, rasvattomana ja mauttomana. 

Vierailija
22/24 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys sinulle, jonka mielestä joulukinkku on hyvää: mitä yleensä syöt?

Kysymys sulle ap. Mikä sinä olet arvostelemaan ja kyseenalaistamaan, sitä mikä toisen suussa maistuu hyvälle ja mikä ei? Vuoden tyhmin aloitus matskua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajatelin että tähän joulun loppui minun pakkojouluruokien syönti. Teenpä sitten itselle pizzaa ja jätän joululaatikot ja kinkun muille.

Vierailija
24/24 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkku  ei ole herkkua edes jouluna. Eri juttu  jos se ois ees palvattua. Ja vihaan sinappia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä