Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehille mitään vastaavaa yksittäistä keinoa kuin naisilla?

Vierailija
19.12.2016 |

Esim. jos nainen laittaa jalkaan sellaiset nahkasaappaat niin hänestä tulee kiihottava aika monien miesten mielestä pelkästään sillä. Tässä nyt talvella vaan huomannut taas. Käytännössä naisesta riippumatta.

Onko miehillä mitään vastaavaa yksittäistä (helppoa)
juttua, että miehestä kuin miehestä tulisi naisten silmissä hot??

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on joka päivä jalassa nahkasaappaat, mutta eipä ole vielä tullut yhden yhtä kiinnostunutta miestä puheille. Joko en siis ole nainen, tai aloittaja puhuu paskaa.

Ne pitää olla semmoset seksikkäät ylipolvensaappaat koroilla.

Minusta taas polven alapuolelle jäävät on seksikkäämmät.

Vierailija
22/23 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on joka päivä jalassa nahkasaappaat, mutta eipä ole vielä tullut yhden yhtä kiinnostunutta miestä puheille. Joko en siis ole nainen, tai aloittaja puhuu paskaa.

Ei kai sitä nyt jokaista näkemäänsä viehättävää naista lähestytä muutenkaan.

Kerropa sitten mitä hyötyä tuosta "keinosta" naisille on, kun se ei kerran vaikuta kuitenkaan yhtään mitenkään miesten käytökseen? 

No ei kauheasti mitään. En sellaista väittänytkään.

Ai, mutta sitten en kyllä ymmärrä miksi haluaisit keksiä miehillekin yhtä hyödyttömän keinon? Miksi nähdä mitään vaivaa, jos/kun siitä ei ole hyötyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntuoksuinen mies sytyttää aina,onneksi oma mies käyttää ihania hajuvesiä!ja kun aika paljon olen työni puolesta tekemisissä poliisien kanssa niin ei yhtään miestä joka ei ois jotenkin sytyttänyt!en tiedä johtuuko uniformusta vai siitä että kaikilla näyttää olevan jäntevä kroppa ja hyvä ryhti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän