Lue keskustelun säännöt.
Kumpi on itsekkäämpää: Hankkia lapsi, vai olla hankkimatta?
19.12.2016 |
Minusta lastenhankinta on itsekkäintä mitä on.
Sillä kukaan (ei lasketa nyt jotain 0.0000001 % ihmisistä), joka hankkii lapsen, ei kuitenkaan ole valmis adoptoimaan. SE olisi vähiten itsekästä, mutta niin sitä pitää niitä omia geenejä jatkaa, ja esittää samalla niin paljon parempaa kuin ne, jotka eivät lapsia hanki.
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei se välttämättä ole epäitsekästä. Se voi olla vain sitä että kyseinen tyyppi haluaa leijua hyvän jätkän roolissa muihin nähden. Eli tarkoitus on tavallaan hyvä mutta lopputulos hyvin ärsyttävä ja muita alentava. Muistuttaa tavallaan jonkin sortin uskonnollista rituaalia. Hei katsokaa mitä mä teen huomatkaa mut ja te ootte väärässä...
Ööö ja usein nämä ihmiset kuolee yksin eikä kukaan muista heidän aidosti huolissaan ollutta mieltä. Sillä vain hän tietää itse sen onko hän aidosti huolissaan maapallon tilanteesta.
Saanen epäillä. Vähän sama kuin joku sanoo että Jumala on olemassa niin tämä kaveri väittää että olen aidosti huolissani liikakansoituksesta ja tämän todistan teille sillä etten uskalla lisääntyä ja ottaa vastuuta tulevaisuudesta parhaiten eli siten että kasvatan lapseni vastuullisesti ympäristöystävällisiksi. Se on vähintä mitä voi tehdä tulevaisuuden puolesta.
Toki tämä pyhimys voi mennä vaikka pelastamaan tarhakettuja häkeistä...