Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kampaaja, mutta en enää halua värjätä omia hiuksiani.

Vierailija
19.12.2016 |

Olen aiemmin kokeillut kaikki värit ja trendit. Aiemmin tukkani oli aina hyvin muodikkaasti värjätty. Nyt en enää haluaisi värjätä. Haluaisin oman värini takaisin ja olla värjäämättä. Tuntuu kuitenkin ettei tällaista työpaikalla katsottaisi hyvällä, täällä kaikkien tukat ovat aina värjätty trendikäästi. Kuinka asiakkaana suhtautuisit kampaajaan, jolla itsellään on luomutukka? Entä kampaajakollegana?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aikoinaan hyvällä kosmetologilla, jolla oli oma jo hieman harmaantunut asiallinen tukka, eikä koskaan vähääkään meikkiä. Ensin vähän erikoista, mutta hän oli todella hyvä ammattilainen. Nyt ollut jo kauan eläkkeellä.

Vierailija
2/9 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oma värini on suht vaalea maantie.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivisesti. Vituttaa, että yrittävät tyrkyttää jotain punamustaraidallista kouvolatukkaa tai mikä milloinkin on muodissa. Osoittaisi arvostelukykyä ja sitä, että tuo ei ehkä väkin tyrkytä jotain nuorisomuotia tällaiselle vanhalle ämmälle.

Vierailija
4/9 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjäämättömyyshön on nykyään myös trendikästä. Kunhan on hyvä leikkaus.

Vierailija
5/9 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen tosiaan, että trendit vaikuttavat tähän haluuni. Mutta eidän kampaamossa tätä värjäämättömyystrendiä on toteutettu värjäämällä tukka "luonnollisen näköiseksi", minä taas haluaisin aivan oikean värini päähäni.

Ap

Vierailija
6/9 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi näyttää suttuiselta?

Vierailija
7/9 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä luonnollisuus on hyvä. :)

Vierailija
8/9 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mieluummin kävisin kampaajalla, jolla on luonnolliset hiukset. Siinä osaisi luottaa, ettei minulle tyrkytetä sinimusta-vihreää irokeesia. Suurimmalla osalla kampaajista on ihan hirveät hiukset, jotka kilometrin päähän huutavat epäaitouttaan...

Vierailija
9/9 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole värjännyt itse vuosikausiin, kyllästyin ja hiukset näyttää paremmalta ilman.

Arvostan kampaajassa tyylitajua ja luonnollisuutta myös, itse en jaksa värjätä ja käyttää myrkkyjä, maksaakaan ei viitsi, kun ei siitä ole iloa.

Omalla päällään ajatteleva kaunishiuksinen kampaaja, joka ei väkisin tuputa tarpeettomia / rumentavia käsittelyjä asiakkaillekaan, on paras. Arvostan. Kaikille ei värjätyt hiukset ole parhaat, hyvä, että kampaaja näkee tämän ja voi olla samaa mieltä. Minullekin kampaaja sanoi, että kaunis väri, ei tarvitse värjätä. Asiassa kiinnitti huomiota se, että taitaa olla tavallisinta värjätä ihan varmuuden vuoksi ja muuten vaan,  onko paha olla ilman?

Monenväriset hiukset voivat olla kauniit, useimmille sopii aika luonnolliset ja omat värit. Toki niitä voi usein parannella, aina ei tarvitse. Hyvä, ettei kampaajat kangistu kaavoihin ja alistu ympäristön paineisiin liikaa, paras mennä omilla ja asiakkaan ehdoilla.