Postilla taas paketit seisovat varastossa eikä mikään liiku.
Todella rasittavaa kun eivät saa mitään aikaseksi. Parin tunnin välein käyn aina tarkistamassa jos saisivat paketin liikkumaan mutta ei..
Kommentit (20)
Eihän tuossa nyt ole mitään uutta. Joskus seurailin, että koska posti noutaa paketin kuljetettavaksi. Siellä se istui 2 viikkoa odottamassa kuljetusta ennen kuin edes lähti liikkeelle.
Pakettiautomaattiin tilaaminen on ainakin virhe. Ainakin suuremmilla paikkakunnilla ne on täynnä ja jonossa on kymmeniä ellei satoja paketteja. Toiset sitten vielä kepeesti hakee sen pakettinsa vipana noutopäivänä..
Itse taas ihmettelin että olipa nopeaa toimintaa. Tilasin lekmeriltä keskiviikkona ja cdon.comista perjantaina. Tänään tuli kaikista saapumisilmoitukset
Ilmeisesti keskusvarastolla makaa odottamassa, että joku tulisi ja laittaisi paketin jakoon. (postinro 00230)
Laita palautetta Postin asiakapalveluun.
http://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/asiakaspalvelu/usein-kysyttya.html…
Vierailija kirjoitti:
Itse taas ihmettelin että olipa nopeaa toimintaa. Tilasin lekmeriltä keskiviikkona ja cdon.comista perjantaina. Tänään tuli kaikista saapumisilmoitukset
Minunkin tilaukset ovat tulleet normaalissa (eli melko nopeassa) aika taulussa. Jopa Englannista tullut paketti tuli saman viikon sisällä. Maanantaina tein tilauksen ja perjantaina tuli ilmoitus, että voi noutaa.
No meille ei tule edes kirjepostit.
Mä tilasin perjantaina yhdestä lemmikkitarvikeliikkeestä kissanhiekkaa ym.. Posti soitti tänään, sopiiko tänään illalla klo 18 - 21 tuoda paketti. Ei se mun mielestä niin hidasta oo, mutta mä tilaankin aina kaikki paketit kotiin, oli sitten vaikka vaan vaatteista.
Etelä suomessa taitaa olla pahimmat jakeluongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Etelä suomessa taitaa olla pahimmat jakeluongelmat.
Espoo on postin sivujen ja oman kokemuksen mukaan yksi ongelmapesäke (tietyt alueet). Niissäkin kyllä paketit liikkuu, mutta jakeluposti ei sitten millään.
Tänä vuonna 3 laskua on mennyt perintään, kiitos Postin. Muistutuksia on tullut varmaan 10.
Melkein joka viikko on keikattu joku postin laatikko. Ei kai enää uskalla jättää postia kuin suoraan tiskille.
Minä lähetin viime viikolla paketin automaatin kautta postiin. Oli vuorokaudessa perillä, joten minusta nopeaa toimintaa.
Olen seurannut nyt kaksi viikkoa paketin jumittamista jakelukeskuksessa. Asiakaspalvelu ei osaa sanoa muuta kuin että "osoitetiedoissa on virhe". Kun kirjaudun Postin sivuille, paketin kulkutiedot ilmestyvät sivuille hakematta, vaikkei kaiken järjen mukaan pitäisi. Asiakaspalveluun on turha soitella, koska he eivät tunnu voivan millekään asialle yhtään mitään.
Tänään posti kantoi yhden amazonin paketin suoraan laatikkoomme. Pahvipäällys oli hajonnut ja se oli teipillä kursittu kokoon. Posti oli lyönyt paketin päälle taas sellaisen perustarransa, josta ei kylläkään selvinnyt, mitä oli tapahtunut.
Tästä joulusta on ennustettu Postin katastrofijoulua ja siltä se nyt vähän näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna 3 laskua on mennyt perintään, kiitos Postin. Muistutuksia on tullut varmaan 10.
Oletko varma, että jakajana on posti? Tämä oli minulle uutta tietoa:
http://www.posti.fi/private-news/tiedotteet/2016/20161216_muiden-jakelu…
Miksi lähetysten pitää mennä monen paikan kautta ja pitää vielä niitä lähetyksiä siellä monta päivää, että saa ne liikkeelle?
Postista on tullut kaikki tilatut nopeasti, post nordin paketti tuli Saksasta Suomeen 2 päivässä ja nyt ollut 1,5 viikkoa Helsingissä ja kukaan ei tiedä missä se on. Että se siitä joululahjasta...
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa verkkolaskuina kaikki laskut, jotka vain saa. Meille ei koskaan tullut kiinteistövakuutuslaskua ja muistutuksellakin kesti kaksi viikkoa saapua.
posti on pärseest