Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baaripanon sukkahiki oli liikaa...

Vierailija
19.12.2016 |

Viikonloppuna mentiin siis mun luokse ja ruvettiin hommiin, niin tämä kundi tulee ensinnäkin sänkyyn sukat jalassa, mikä on jo itsessään helkkarinmoinen turn-off, mutta sitten siinä samassa vielä pöllähtää ilmoille sellainen hirveä sukkamehun katku kun se tulee siihen iholle. Mun oli pakko pistää homma poikki, kun tunnelma lievästi sanottuna latistui. Siis voitteko kuvitella? Eikö ihminen voi ton vertaa pitää huolta hygieniastaan? Onneksi tyyppi ei kuitenkaan saanut mitään hirveitä raivareita, kun sanoin et ei mua huvitakaan, vaan lähti ihan kiltisti kotiinsa. Mut huh huh...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä parin emännän toosakin on haissut hieltä. Mua ei tommoset haittaa mut näin se vaan on. Usein naisten hiki haisee paljon vahvemmalta ku miesten.

Vierailija
22/23 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kans pariin naiseen törmännyt joiden alapää haisee hieltä mutta ei se oma vika ole ja kaikilla on oma tuoksunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten tarjonnut  suihku mahdollisuutta hänelle? Kyllä itsekin baari illan jälkeen tahdon ennen sänkyleikkejä käydä suihkussa. Monesti on sitten käyty yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän