Miten on mahdollista, että kampaajat eivät osaa tehdä balayage-värjäystä, vaikka se on ollut jo kymmenen vuotta muotia?
Onko täällä kampaajia paikalla? Onko kyseisen tekniikan hallinta vaikeaa vai ettekö lisäkouluttaudu?
Kommentit (57)
Osaako kukaan Lahdesta tekniikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on nosto?
No, "tyvikasvun värjäys" tai siis, kun ne hiukset on kasvaneet tarpeeksi, niin nostetaan niitä raitoja alkamaan korkeammalta. Sitten kun laittaakin lapuilla tyviraidat, niin tulee ihan erilainen lopputulos.
Siellä Tampereen Estradissa nimenomaan nostettiinkin väri maalaamalla. Menin siis ombresta tähän luonnollisempaan ja olen kyllä tyytyväinen!
Jos on löytänyt hyvän, ei sitä kannata täällä muille huudella, kun aikoja on muutenkin tuskaisen vaikea saada.
Mutta miksi tekniikkaa ei hallita? Onko se niin vaikea vai eivätkö kampaajat kouluta itseään? Mistä kiikastaa?
Mun entinen kampaaja ei osannut (?) vaikka oli ollut 20v alalla. Ei kuulemma saanut tehtyä näin tummaan tukkaan kun mulla on...jep jep. Sitten vaihdoin kampaajaa ja hän teki mulle aivan ihanat balayage raidat, juuri sellaiset mistä haaveilin. Että kyllä kampaajissa on huimia eroja.
Vierailija kirjoitti:
Hair Design Helsingissä osataan ilmeisesti myös tämä värjäystekniikka. Onko kukaan testannut kyseistä paikkaa
Täällä vakkari. Paras kampaamo ever:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hair Design Helsingissä osataan ilmeisesti myös tämä värjäystekniikka. Onko kukaan testannut kyseistä paikkaa
T.nro 26 ...kommentoin tossa jo aikaisemmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja täälläkin vakiokävijä. Voin suositella!
No, eikö paikalla ole yhtään kampaajaa?
Helsinki Hairdesing Oona Sahla, löytyy myös somesta
Minä olen värjännyt kyseisellä tyylillä kotona omin käsin, maksanut väripurkista vähän päälle 10e ja ollut lopputulokseen 100% tyytyväinen! Ja ennen kun alatte moralisoimaan, niin kyllä minä todellakin mieluiten tukisin kampaamoalan yrittäjiä, mutta niin kauan kun on epävarmaa maksanko 100e lopputuloksesta mihin olen tyytymätön tai minkä olisin omin käsin saanut, niin ei varmaan kauaa tarvitse miettiä kumman vaihtoehdon valitsen. Lisää osaamistaan päivittäviä TAI vaihtoehtoisesti nettisivuilleen ahkerammin omasta työnjäljestään ja osaamisestaan todistusaineistoa päivittäviä kampaajia, kiitos :)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen värjännyt kyseisellä tyylillä kotona omin käsin, maksanut väripurkista vähän päälle 10e ja ollut lopputulokseen 100% tyytyväinen! Ja ennen kun alatte moralisoimaan, niin kyllä minä todellakin mieluiten tukisin kampaamoalan yrittäjiä, mutta niin kauan kun on epävarmaa maksanko 100e lopputuloksesta mihin olen tyytymätön tai minkä olisin omin käsin saanut, niin ei varmaan kauaa tarvitse miettiä kumman vaihtoehdon valitsen. Lisää osaamistaan päivittäviä TAI vaihtoehtoisesti nettisivuilleen ahkerammin omasta työnjäljestään ja osaamisestaan todistusaineistoa päivittäviä kampaajia, kiitos :)
Onko sulla ollut ohjeet käytössä tai onko antaa vinkkejä kyseiseen tekniikkaan liittyen? Haluaisin kokeilla myös :)
Vierailija kirjoitti:
Kampaajia ei ketjussa näy.
Vai eivätkö kehtaa tulla myöntämään, etteivät todella osaa kyseistä värjäystekniikkaa?
Jep, jep, jep... Otin omani ulkomailla erittäin hyvät arvostelut saaneessa kampaamossa ja olen ollut äärettömän tyytyväinen tulokseen. Muutenkin aivan 6/5 kokemus, vaikka hintaa olikin. Olen katsonut paikkakuntani "trendikkäiden" kampaamoiden balayage-tuotoksia Instagramissa ja hyi että. En tiedä yhtään, minne mennä, kun uusin omani. Eli jatkakaapas niiden hyvien kampaamoiden listaamista :)
TURKULAISET, osaatteko suositella kampaajaa?
älkää ainakaan porissa tehkö, ihan jäätävää jälkeä.....varmaan poikkeuksia on mutta oma ja kaverin kokemus hirvee eikä otettu ees samassa paikassa.kattokaa ainakin somessa ensin mitä saanu aikaa, sokkona ei kannata todellakaan
Vierailija kirjoitti:
Folk Helsingin Meeri, muilla ei kannata käydäkään. :) tässä hänen bloginsa: http://www.lily.fi/blogit/id-rather-hair-you-now
Olisin myös sanonut tämän. Jono vaan on hirveän pitkä.
Tämäkään ei aina auta. Kampaajat sanovat osaavansa tekniikan, ja silti lopputuloksena on tyvestä alkavat normaalit raidat :(