Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin auton takapenkiltä istuimen ja selkänojan välistä naisten pikkuhousut

Vierailija
19.12.2016 |

Mies vietti viime viikonloppuna firman pikkujouluja ja olivat yön yli hotellissa toisella paikkakunnalla. Äsken sitten huomasin, että istuimen ja selkänojan välistä pilkottaa jotain ja ne paljastuivat pikkuhousuiksi. En usko että mieheni on pettänyt minua. Mitä loogisia selityksiä tälle voisi olla?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne onkin miesten kalsarit ja sun miehes onkii salahomo ja jäi nyt kiinni, ja sil onki miesystävä ja elelee kaksoiselämää josta et olisi edes uneksia pystynyt. Sil voi olla ottolapsia ja sen miesystävällä suuri talo yms ja se jättää sut nyt joulunkynnyksellä joululahjakx

Vierailija
22/31 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai miehesi laittaa naisen pikkarit autossa jalkaan ja antaa miehille hoitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies vietti viime viikonloppuna firman pikkujouluja ja olivat yön yli hotellissa toisella paikkakunnalla. Äsken sitten huomasin, että istuimen ja selkänojan välistä pilkottaa jotain ja ne paljastuivat pikkuhousuiksi. En usko että mieheni on pettänyt minua. Mitä loogisia selityksiä tälle voisi olla?

Nyt on tämä trolli hieman myöhässä. 0/5

No ei minusta. Viimeviikonloppuna oli itselläkin yhdet pikkujoulut.

Minusta tämä on enemmänkin sellainen miehen juttu että vaimo löysi autosta naisten pikkarit, mitä keksin luonnolliseksi selitykseksi. Aikaa klo 16:30 asti kun olemme töiden jälkeen kotona ja asia pitää selittää uskottavasti.

Vierailija
24/31 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytännönpila voisi olla, mutta auto on erikoinen paikka pikkuhousuille.

Yleensä saunailloissa pikkuhousuja ja rinsikoita on päätynyt miesten saunakassiin, josta vaimo ne helpommin löytää.

Selitys on siis että Ap on provo, kukaan mene omalla autolla pikkujouluihin.

Provo on, harva nainen lähtee kälppimään kotiinsa ilman housuja - täytyy olla tosi kännissä.

No haloo, ei olisi ensimmäinen toinen nainen joka jättää alusvaatteita tai koruja vaimon löydettäväksi.

Vierailija
25/31 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran semmoinen tilanne, et eräs mies kuskas mut paikasta a, paikkaan b ja mulla oli täysi vaatekassi josta yhet alushousut tippu takapenkille. Mies ajeli kotiin ja jonkun ajan päästä oli miehen luona viides maailmansota

Vierailija
26/31 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh, ne on sun omat pikkarit. Harrastit miehes kans spontaania seksiä autossa ja kehitit tämän ketjun vain, että saisit mammat huutamaan ketjuun jssap kommentteja.

Vierailija
27/31 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi/tyttösi on lainannut autoa

Vierailija
28/31 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosissaanko joku luulee tuollaista pilaksi? Sama kuin ne, että jonkun treenikassiin on laitettu pilana kumeja. En ole koskaan kuullut kenenkään tekevän noin omituisia "piloja". Ja kuka nainen tekee sellaisen pilan, että jättää alushousunsa jonkun autoon ja lisäksi tunkee ne taitoksen väliin? Joku jolla on liikaa juhlavia alusvaatteita?

Vierailija
29/31 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä et jos joku on pettämispuuhissa, niin miten voi unohtaa alkkarinsa jalastaan after?

Vierailija
30/31 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten aikaisemminkin sanotaan, kysypä mieheltäsi, älä täältä. Joku on ne pikkarit sinne väliin tunkenut, vahingossa tai tahallaan.

Vierailija
31/31 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä et jos joku on pettämispuuhissa, niin miten voi unohtaa alkkarinsa jalastaan after?

a) Panna rynkyttää niin, että ne pikkarit hukkuu sinne väliin eikä vaan enää löydy siinä säheltäessä.

b) Ne on tarkoituksella piilotettu sinne vaimon löydettäväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme