Pitäisikö naisilta kieltää tietokoneen käyttäminen?
Ei tuo näytä oikein onnistuvan. http://www.iltalehti.fi/digi/201612162200041567_du.shtml
Kommentit (60)
Lähde: roskalehti.
Pitäisiköhän palstalle kirjoittavilta "miehiltä" kieltää kokonaan naurettavien kommenttien kirjoittaminen?
Naiselta saa siis rahaa kun tekee webbisivun jossa käsketään soittamaan johonkin numeroon ja siellä numerossa sitten vaatii rahaa.
Miten kädettömiä ihmiset voivat olla?
Ja se mitä tuon eukon olisi pitänyt tehdä on selaushistorian poisto Safaristaan ja "häkkerit" olisivat olleet historiaa...
*facepalm*
Kyllä, varsinkin naisilta jotka töissä käyttävät tietokonetta. Kieltoon vaan. Kynä, paperi, helmitaulu eteen.
30 sivua kivenkovaa tutkimusta Afrikan miesten kielitaidosta tms. meinasi kadota. Onneksi atk-tuki pelasti, tosin kalliimmalla kuin mitä rosvot vaativat.
Miehiltä pitää kieltää rahan käyttö koska ne a) pelaa ne b) juo ne c) laittaa ne pyramidihuijauksiin. d) lähettää ne postimyyntimorsianhuijareille
Melko näppärästi yleistetty, eikö?
Jos yksi mäkin käyttäjä on menny halpaan se ei todellakaan tarkoita että kaikki menisi. Sun esimerkin mukaan sitten miehiltä pitäis kieltää tietokoneen käyttö ja aika moni muukin asia sillä perusteella että joku mies menee halpaan 6 -0.
Kielletään miehiltä autolla ajo (ylinopeudet ja kolarit)
Metsästys ja aseet (metsästyskaverin ampuminen, sodat ja muut väkivaltarikokset)
Tulitikut ja muut sytyttimet (koska valtaosa pyromaaneista on miehiä)
Netin käytto ja älypuhelimet( koska miehet käyttää nettiä esmes terrori-iskujen suunnitteluun, spämmikirjeiden tekoon ja muuhun kyberrikollisuuteen)
jne jne.
Uittu, kielletään miehet! Maailmasta tulee parempi paikka
/sarcasm
Mulla on taktiikkana ollut aina että kone kiinni, enkä todellakaan ole varma onko se paras ratkaisu, mutta automaattinen refleksi kun joku alkaa vilkkua näytössä epäilyttävästi nettiä selatessa.
Jep, yksi nainen mokaa, niin kaikilta tietokone pois. Tuutko ap konffaamaan loppuun nää row level securityt? Muutama olis jäljellä. Mä meenkin sitten keittiöön vaan.
Tietokone olisi keksitty sata vuotta aikaisemmin jos se olisi naisista kiinni.
Heräilehän vähäsen jo nykyaikaan. Nykyään monet naiset on etevämpiä koneen käytössä kuin useat miehet.
Kyllä sitä näistä "valkoisista lihaa syövistä heteromiehistäkin" löytyy samanlaisia urpoja, jotka klikkailevat niitä outoja linkkejä ja sitä kautta saastuttavat koneensa malwareilla ja troijalaisilla. Se riippuu pelkästään ihmisestä, että osaako käyttää vai ei. Mua henkilökohtaisesti ottaa niin aivoon nää keski-ikäiset "naiset kuuluu nyrkin ja hellan väliin" -asenteella kulkevat sovinisti siat, jotka ei ymmärrä että nykypäivänä tuo ei päde enää missään olosuhteissa. Hävetkää ja tajutkaa, että on vuosi 2016.
Terveisin pelialaa opiskeleva nörtti, joka sattuu olemaan nainen (ja erittäin kettuntunut tästä aloituksesta)
Mä se vasta typerä nainen olenkin, kun en tajua miten tuo nainen muka mokasi. Kone huoltoon tarkistukseen ja hakkerit eivät saaneet euroakaan. Well played sanon minä.
Koneen sammuttaminen ei poista vaan siirtää ongelmaa eteenpäin. Varsinkin jos koneessa on jo haittaohjelma, mitä kys. nainen ei tosin edes voinut tietää.
Vierailija kirjoitti:
No mikseivät naiset sitten keksineet tietokonetta vuonna 1737?
Vierailija kirjoitti:
Tätä feministit jaksavat valheellisesti jauhaa. Vielä vuonna 2016 naisilla ei ole mitään näyttöä mistään.
Hahahaaaa!! Naiset. Tämäkin väitöskirjaa tekevä. Nyt lähti vähän usko naisten väikkäreihin.
Vierailija kirjoitti:
Hahahaaaa!! Naiset. Tämäkin väitöskirjaa tekevä. Nyt lähti vähän usko naisten väikkäreihin.
Tutkimustieto bingobangoheimon esinahkojen keskimääräisestä kireydestä vuosia 1723-1869 on aivan yhtä tärkeää tiedettä kuin joku typerä fuusio tai paperikone!
t. feministi
Vierailija kirjoitti:
Mä se vasta typerä nainen olenkin, kun en tajua miten tuo nainen muka mokasi. Kone huoltoon tarkistukseen ja hakkerit eivät saaneet euroakaan. Well played sanon minä.
Koneen sammuttaminen ei poista vaan siirtää ongelmaa eteenpäin. Varsinkin jos koneessa on jo haittaohjelma, mitä kys. nainen ei tosin edes voinut tietää.
Mutta koneen "korjaus" maksoi 250e! Mielestäni aika hauska läppä.
naisen paikka on keittiössä ja sängyssä.