Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako tässä tilanteessa erota?

Vierailija
19.12.2016 |

Olemme kolmekymppisiä, molemmilla kokopäivätyö ja opiskelut opiskeltu, asumme yhdessä, ei lapsia. Ollaan oltu yhdessä viitisen vuotta.
Viime kuukausina on tullut olo, että kaikki miehessä raivostuttaa. Riitelemme jatkuvasti, joka päättyy aina siihen että mies lähtee jonnekin ulos ja mä itken yksin kotona. Väkivaltaa ei ole koskaan ollut. Kotona on kuitenkin epämukava olo, kun se toinen on siinä. Olen silti kiitollinen kaikesta mitä olen saanut miehen kanssa kokea. Nyt vaan tuntuu, että nään vaan huonot puolet hänestä. Ahdistavaa, koska tuntuisi pahalta olla myös yksin. Ehkä oon vaan kiintynyt siihen että joku on siinä enkä joudu pärjäämään yksin kaikessa, eikä koko ihminen oikeastaan ole siinä se päätekijä. Kiitos että sain avautua.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin keskustelisin miehen kanssa ja sanoisin suoraan, että harkitsen eroa. Rehellisyydellä pääsee jo pitkälle, kun yhdessä voi parantaa suhteen epäkohtia.

Vierailija
2/5 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies on pitempään jo yrittänyt ylläpitää ja rakentaa suhdettanne ja sinä olet yrittänyt pitempään jo siitä ahdistua ja erota? Siltä tuo kuulostaa. Miksi konkreettisesti suhde on sinun mielestäsi huono. Miehesi ei ole vastailemassa tässä joten voit kertoa vain miten et itse jaksa ylläpitää suhdetta ja mihin olet itsessäsi pettynyt suhteesi suhteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammoilla on tapana pyöräyttää tuollaiseen tilanteeseen lapsi tai pari, josko helpottaisi.

Vierailija
4/5 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaudu miehellesi myöskin ja näytä vaikka kirjoittamasi kommentti hänelle...siitä se lähtee....

Jos myöskin parisuhdeterapiaa kokeilisitte.

Rakastuminen on helppoa: tahto rakastaa vaatii enemmän ihmiseltä❤

Tahdotko rakastaa? Silloin löydät myös voimavarat ja keinot toimia parisuhteen korjaamiseksi.

Ei meitä kriisit kaada vaan reagointitapamme kriiseissä voi viedä ojasta allikkoon 😨

Käännä vastoinkäymiset myötäkäynniksi eli ihanaa kun elämä ei ole tylsää ja haasteita riittää: mitähän mukavaa saan oppia lisää 💎❤

Oikein mukavaa joulun odotusta kaikille 😇❤

Vierailija
5/5 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa erota.

Vakavasti puhuen, liitto ei tuosta enää toivu. Seuraavaksi sinä alat puhdata seksiä ja kärsitte kumpikin suhteesta mutta sinnittelette velvollisuudentunnosta loppuikänne. Been there, done that. Ei kannata, eli eroa mitä pikemmin sen parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän