Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haalarin lahjelenksut, mikä niiden laittamisessa harmittaa?

Vierailija
19.12.2016 |

Meidän kymmenvuotias on itse halunnut talvihaalarin ja itse haluaa sitä käyttää (kotona, ei koulussa) ja nytkin viikonloppuna oli se päällä ulkona. Kuitenkin ne lenskut on sellainen juttu, että niitä ei laittaisi kengän alle ja ne roikkuu sitten miten sattuu ja lahkeet nousee ja kastuu jne. Kuitenkin mun mielestä ne lenksut nyt vaan kuuluu haalariin ja niistä on oikeasti hyötyä eikä mitään haittaa, eli en niitä aio irroittakaan. Ja ne kyllä pysyy paikoillaan, kunhan ne vaan saisi laitettua.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lahkeet vähän liian lyhyet ja ne lenkit vetää liikaa lahkeita ja siksi tuntuu inhottavalta? Ei muuta tule mieleen. Kyllä tuon ikäisen pitäisi mun mielestä ymmärtää ja uskoa, jos sulla on hyvät perustelut, miksi ne lenkit pitää laittaa.

Vierailija
2/4 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lahkeet vähän liian lyhyet ja ne lenkit vetää liikaa lahkeita ja siksi tuntuu inhottavalta? Ei muuta tule mieleen. Kyllä tuon ikäisen pitäisi mun mielestä ymmärtää ja uskoa, jos sulla on hyvät perustelut, miksi ne lenkit pitää laittaa.

Ei ole liian lyhyet lahkeet. Lenksut kyllä on aika napakat mutta kyllä ne kuitenkin hyvin paikalleen menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lenksut kuuluu päiväkoti-ikäisille. Vaikka niitä käytetään kotioloissa niin ne lenksut ovat silti "lapselliset", ehkä niitä ei siksi haluta käyttää.

Ennemmin sellaiset tuplalahkeet kuten lasketteluhousuissa on niin ei mene punttiin lunta. Sellaisia haalareita ei vaan ole. Haalari on kuitenkin tarkoitettu päiväkoti-ikäisille ja eka/tokaluokkalaisille. Harva hankki erikseet kotipihahaalarit.

4/4 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun pienenä vihasin niitä lenksuja. Aina ne kiristi jostain suunnasta ja tuntui inhasti. Vaikka vaatteet siis olivat sopivat ja jopa reilun kokoiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan