Lapselle nimeksi Rosella?
Meidän tyttö syntyi 11.11. ja ristiäiset järjestämme joulupäivänä.
Kaipaisin asiallisia mielipiteitä tyttömme nimestä, joka ei siis ole vielä aivan varma. Muitakin saa ehdottaa. :)
Kommentit (21)
Rosella, Rosella Suomen suosituin riisi on Rosella.
Amorella
Isabella
Mariella
Gabriella
Kiva nimi. Tunnen yhden alunperin italialaisen Rosellan, mutta nimi sopii hyvin suomalaisenkin suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Rosella, Rosella Suomen suosituin riisi on Rosella.
Sama tuli mieleen. Ei millään pahalla ap, mutta ennen kuin annat lapsellesi nimen, mieti se pahin mahdollinen skenaario, eli miten lasta tullaan kiusaamaan nimestä. Mieti myös millainen kaiku ja sopivuus on etunimi+ sukunimi yhdistelmällä, tyyliin Rosella Möttönen. Jos nyt haluaa antaa ruusuun liittyvän nimen niin Roosa on huomattavasti parempi valinta.
Vierailija kirjoitti:
Amorella
Isabella
MariellaGabriella
Kas kummaa ettei Viking XPRS?
Nätti nimi, eikä suomalaisen ole sitä vaikea ääntää.
Annatte nimen josta itse pidätte ja uskotte sen sopivan hyvin lapsillemme. Ei kaikilla tarvitse olla tusinanimeä
Rosella kävi kusella. Rimmaa hyvin.
Ihana, hyvä ettette anna nimeä joka kaikilla on, ei ole lapselle kiva jos kaimoja on tosi paljon.
Lisäksi on kansainvälinen nimi, eli jos muuttaa ulkomaille niin ei tarvitse miljoonaa kertaa selitellä miten lausutaan ja kirjoitetaan
Mulle tosta nimestä tulee pelkästään mieleen se Viikkarin vanha romu :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amorella
Isabella
MariellaGabriella
Kas kummaa ettei Viking XPRS?
Kaasuhella (Viking Grace, käyttää maakaasua)
Toistaalta ihan kiva. Ehkä sitten siskon nimeksi Turella?
Vierailija kirjoitti:
Meidän tyttö syntyi 11.11. ja ristiäiset järjestämme joulupäivänä.
Kaipaisin asiallisia mielipiteitä tyttömme nimestä, joka ei siis ole vielä aivan varma. Muitakin saa ehdottaa. :)
Romanien paljon käyttämä.
Vierailija kirjoitti:
Amorella
Isabella
MariellaGabriella
Veit nimet suustani, eli siis ehdottomasti Rosella ja tässä on sisarillekin nimet!
Ehkäpä Sorella (sisko italiaksi)? Miltei sama, muttei Viikkarin laiva. Jos ruusuviittauksen haluaa, niin Rosa Sorella, kutsumanimi jälkimmäinen.
Mun mielestä esim Rosanna tai Juliette olis kivempi :)
Rosella on mustalaisen nimi, eli jos olette romaneja niin ok. Muuten ei.