Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselin Prisman yöpuku-mainosta. Miksi tytöille myydään aina epämukavia yöpaitoja ja pojille pyjamia?

Vierailija
19.12.2016 |

En ole koskaan oikein ymmärtänyt noita yöpaitoja, helma rullautuu kuitenkin ikäväksi kasaksi ja jalat palelevat. Ja kaiken lisäksi tytöillä/naisilla tulee vilu muutenkin helpommin kun lihaksia on vähemmän, ennemmin pojat(meihet pärjäisi pelkässä paidassa.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöille löytyy pyjamia, niitä myy ainakin KappAhl, Lindex, Cubus. Myös Stockalta löytyy.

Vierailija
22/41 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ne pitkät yöpaidat, hyi kammotus. Tykkääkö joku niistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän ostan ehdottomasti jonkun rennon aluskerraston.

Vierailija
24/41 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo yöpaita vähän outo vaate: pitkä on erittäin epämukava, lyhyeen saa aina olla yhdistämässä jotain trikoohousuja.

Vierailija
25/41 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyse nyt ole siitä, miltä osastolta voi ostaa pyjaman ja kuinka miestenosastolta saa kivan flanellisen pyjaman nainenkin, vaan siitä, että edelleen vuonna 2016 tytöille tuputetaan tätä mekko-naiseutta ja naisten vaatteet ovat yleensä aina epämukavampia kuin miesten.

Ensi kesänä on tulossa hyvin matalat lantiofarkut taas muotiin. Niin, kenelle luulisitte?

Vierailija
26/41 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kuinka joku voi käyttää yöllä ns. baby doll mallisia pitsi hepeneitä. Ovat tekokuitua (hiostaa) ja pitsit kovia kuin raastinraudat. Eri juttu jos kangas olisi silkkiä ja pitsit tehty myös silkkilangasta.  Mutta harvoinpa sellaisia löytää.

Vierailija
27/41 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ikävää, mutta nuku vaikka alasti.

Vierailija
28/41 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina miettinyt nukkuuko joku noissa flanellipyjamissa oikeasti, mutta ilmeisesti kyllä. Sain niitä lapsena lahjaksi ja pitämättä jäi, ne housut on niin epämukavat ja jäykät, ja paita on ihan niinkuin nukkuisi kauluspaita päällä. Nukuin ja nukun yhä pelkillä alushousuilla ja jos on kylmä niin toppi/t-paita ja vaikka legginsit.

Vierailija
29/41 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeat pehmoista flanelia olevat aikuisten naisten pyjamat olivat kadonneet kaupoista. Etsin lauantaina Itiksessä, trikooseen jouduin tyytymään. Muutama flanelinen oli, mutta niihin oli lisätty metallilankaa koristeeksi.

Minä taas haluaisin trikoisen, varatalonmyötäisen pyjaman, millaisia lapsille myydään, mutta kaikki paikat täynnä vain flanellisia! Viime vuonna sain tuollaisen trikoisen ja se on aivan ihana , mutta tuntuu mahdottomalta löytää samanlaisia lisää!

Vierailija
30/41 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teinitytöille on lähinnä vain pikkutoppeja ja boxereita yöpaidoiksi? Tai tukalan kuumia flanellipyjamia! Miten trikoopaita&leggarit yhdistelmää on lähes mahdoton löytää?

Vierailija
31/41 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään miestä joka pyjamaa käyttäisi. Kaikki nukkuvat alusvaatteissa tai sitten lisänä t-paita.

Itse naisena nukun joko t-paidassa tai tuollaisessa pitkässä tai lyhyessä yöpaidassa ja lisänä käytän alushousuja tai sitten en käytä. Riippuu vähän. Mitä kavereiden kanssa olen asiasta keskustellut niin aika yleistä on tämäkin.

Eli kuka niitä pyjamia sitten käyttää? 🤔

Itse olen kyllä joskus tainnut käyttää mutta ne housut on vaan niiiin epämukavat vaikka millaiset olisi ja useimmissa se yläosakaan kovin kiva ole.

Muttamutta. Siitä en toki tykkää että on (varsinkaan lapsille) osoitettu että nämä on tytöille ja nämä pojille.

Vierailija
32/41 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih mä rakastan pitkiä yöpaitoja ja voisin käyttää niitä kotona koko ajan. Housuista en tykkää yhtään. Tyttäreni myös tykkää käyttää kotona omaa paituliaan. Mua taas harmittaa et pojille ei ole omia "mekkoja" koska ne ois niin paljon helpompi pukeakin.. Mitään pyjamia ei käytä kukaan meidän perheestä. Ollaan vissiin outoja :D

Vierailija
33/41 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käyttää pyjamia talvella niin aikuiset kuin lapsetkin, sillä meillä on pääasiassa puulämmitys. Makuuhuoneet sijaitsevat kauimpana tulisijasta, lämmityspäivänä niissä on iltaisin max +20 ja laskee kovilla pakkasilla +17 asteeseen. Kyllä siinä pelkissä alushousuissa tulee vilu, kun peitot potkitaan herkästi pois päältä. Kyllä kerrostalossa asuessa tarkeni. Tyttö tykkää pitkistä yömekoista ja niissä nukkuu kesäisin. Ja talvi-iltoina on ihan paras käpertyä sohvannurkkaan kunnon flanellisessa yöpuvussa, villasukat jalassa ja punkkulasi kourassa 😍

Vierailija
34/41 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tykkään yöpaidoista lyhyillä hihoilla ja helma n. polveen. Nukun ilman alushousuja, mut ei ole kiva nousta esim vessaan yöllä pylly paljaana. Yöpaidan helma peittää. Eikä se minusta yöllä nouse mihinkään häiritsevästi, kai oon tottunut. Sellanen flanellipyjama housuilla taas on karseinta mitä tiedän. Itsensä yöhautomista parhaillaan...

Meillä myös lapset tykkää yöpaidoista/mekoista enempi, 4-vuotiaan lempiyökkäri on keltainen kissayöpaita. Mutta pojille vasta hankalaa onkin yöpaitoja löytää!!!!! Ne on väri ja printtikoodattu tytöille :/

Pyjama, onpas muuten typeränkuulonen sana. Pyjama.

Vierailija
35/41 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka käyttää epämukavaa yöpaitaa tai tukahduttavaa pyjamaa?! Nukkukaa alusvaatteilla niin kuin normaalit ihmiset!

Vierailija
36/41 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 37-vuotias nainen tykkään käyttää pyjamaa. Paras on sellainen trikoinen, joita on pikkulapsille (kuten tuolla aikaisemmin jo kirjoitin). Talvella käytän myös flanellisia pyjamia, vaikka ne yleensä ovat vähän väärän mallisia, housuissa liian matala vyötärö ja paita taas tosi leveä, mutta lyhyt! Käytän myös susirumia paituleita. Toppi ja shortsit on huonoin vaihtoehto. Satiinista pyjamaa en käyttäisi, liian hikinen. Mies ei käytä yöpukua juuri koskaan. Joku t-paita & shortsit Wagnerin kuvalla eksyy joskus saunan jälkeen oloasuksi päälle ja jää myös yöksi. Olisi kyllä aika hassua, jos mies laittaisi jonkun flanellipyjaman päällensä!

Vierailija
37/41 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukun alasti, mutta pyjamat ovat kotona hengailua varten. Yleisin kotiasuni on kylpytakki tai pyjama.

Vierailija
38/41 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ajatellut, että naisille yömekot ovat mukavampia koska naisilla on useasti niitä naisellisia muotoja(reittä ja takapuolta) jolloin housujen mukavuus voi olla vähän kyseenalaista.

Yleensä kun nuo yöpuvun housut ovat suorat, mikä sopii "miehekkääseen" vartaloon jossa lantiokin suora ja suht kapea.

Onhan sitä sitten joissain yöpuvuissa kalsarimaisia legginssi-alaosiakin jostain trikoosta, ne varmasti sopii useimmille naisille.

En nyt oikein näe mitään pahaa siinä, että naisille olemassa mekkoja(myös niitä yömekkoja).

Nykyään on vapaus valita ja aivan yhtä hyvin voi pukea housut kuin mekon tai hameen.

Vierailija
39/41 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nukun alasti, mutta pyjamat ovat kotona hengailua varten. Yleisin kotiasuni on kylpytakki tai pyjama.

Sama täällä, tosin kotona olen tähän asti hengaillut yleensä polviin ulottuvassa yöpaidassa tai isossa t-paidassa ja leggingseissä. Siksi pyysinkin mieheltä pyjaman joululahjaksi ja vielä itse valitsin sen, että tuli varmasti tarpeeksi iso ja lötkö 😇 Varmasti vielä mukavampi hengailuasu, ja pyjamassa kehtaa hiihdellä joulunpyhät sukulaisillakin, edellä mainituissa asuissa ehkä ei.

Vierailija
40/41 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee kuuma ja tuskainen olo pelkästä ajatuksesta, että laittaisin flanellipyjaman päälle. Käytän yleensä aina pelkkää lyhyttä yömekkoa.

Meilläkään ei ole kovin lämpimät makuuhuoneet, koska asumme ulkomailla (leudossa ilmastossa) eristämättömässä talossa, mutta pyjama on silti liian kuuma mulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi