Miksi miehet eivät osaa ostaa lahjoja?
Niin, mikseivät? Mikä siinä on vaikeaa?
Ukkoni kysyi lahjatoiveita. Annoin kolme vaihtoehtoa, joista kaksi saisi kilsan päässä olevasta ostoskeskuksesta, kun vain viitsisi. Tänään erehtyi sanomaan jossain sivulauseessa, että "millä ajalla minä muka lahjoja ostan".
Minulla on sitten varmaan ihan helkkaristi enemmän tunteja vuorokaudessa, kun olen saanut ostettua lahjat lapsille ja oman perheeni jäsenille, sukulaisille ja jopa miehelle. Mies ei ole ostanut yhtään mitään kenellekään.
Missä haavemaassa nuo karvaturvat elää, kun joulu tulee joka vuosi yllätyksenä?
Kommentit (24)
Kyseinen mies taitaa olla sellainen metatyön ulkoistaja. Tekeekö kotitöitä? Entä kenellä on ylin vastuu arkenne sujumisesta?
Aika jännä, että ei osaa ostaa edes jotain kökköä kliseelahjaa, kuten konvehtirasiaa tai sukkia.
Minua taas vaivaa se että mies käyttää liikaa rahaa minun lahjaani.
Jos joskus sivulauseessa satun mainitsemaan tarvitsevani tai haluavani jotain, mies pistää sen muistiin ja antaa lahjaksi. Tai jos kaupassa katson jotain tuotetta normaalia pidempään.
Tänä jouluna sain lahjakortit hierontaan ja kasvohoitoon, sormuksen, puman hupparin, haltin lämpöhupparin, lampaanvillatossut, lampaantaljan ja 4 muumi pyyhesettiä.
Mies kysyi mitä haluaisin lahjaksi, pyysin tossuja.
Nuo kaikki lahjat oli kyllä tarpeellisia tai sellaisia jotka olisin pikkuhiljaa itselleni ostellut.
Itselleni tulee vain sellainen olo että omat lahjani on riittämättömiä. Miehelle olen monta kertaa sanonut ettei tarvitse ostaa niin paljon, mutta vastaa aina vain haluavansa antaa.
miksi sitten niin monen naisen lahja miehilleen on saippua ja kalsarit? eikö
tuo ole enemmän lahja naiselle itselleen kun ei tarvitse katsella niin likaista miestä? missä on lahja miehelle?
Miksi ap vierittää oman miehensä munaukset meidän muiden ongelmiksi?