Maksa-arvoni on koholla
Mä jätin eilen mun lanttulääkärille soittopyynnön ja kun lääkäri soitti, kerroin että mulla on outoa painavaa tunnetta keskivartalossa ja että olen viime aikoina juonut yli miesten riskirajojen, vaikka maksa-arvo P-ALAT oli loka-marraskuussa koholla. Kerroin olevani hieman voimaton asian suhteen, ja kyselin että onko tämä vaarallista, ja että saisinko alkaa taas syömään Ketipinoria, sillä kaipaan sitä "aivojen päävirtakatkaisija" -olotilaa. Lääkäri rauhoitteli ja sanoi että tuskin se on mitään vakavaa kun en ole keltainen ja yleiskuntoni on hyvä. Hän kuitenkin kielsi edelleen Ketipinorin käytön ja sanoi että juomistakaan ei voi suositella.
Mitä tekee julkisen sektorin erikoistuva lääkäri tämän keskustelun pohjalta? -Nostaa bentsoannostusta.
Eli Rivatril nousi annokseen 0,5mg 1-4 tablettia päivässä tarvittaessa
Lyrica 150mg 4x päivässä
Ja nukahtamiseen Atarax 25mg 1-4 tablettia tarvittaessa
Olen monesti syönyt Rivatrilia alle maksimimäärän, mutta uusinut reseptin aina laskennallisena päivänä. Laskin juuri että mulla on kaapissa 411 Rivatril-tablettia ja varmaan yli 150kpl 150mg Lyricoja + muutama liuska 75mg versiota.
Olen mä aika bad ass.
Ja hei, en muuten ole kännissä vaikka onkin perjantai-ilta. Ensi viikolla menen kokeisiin ja katsotaan mikä on P-ALAT kun en ole enää nappaillut Ketipinoria kännin päälle.
Miten gt ja cd-t arvojen laita? Eikö niitä yleensä seurata usein jos bentsoja käyttää ja on vähänkin viittteitä alkolin runsaasta käytöstä. Ja yleensä lääkärit ei kirjoita bentsoja siinä kohtaa tai huomattavasti pienentää annostusta