Miesystävä sanoi minua "kullaksi", minusta todella alentavaa
Tulee mieleen joku Tyttökullat tv-sarja. Minua loukkaa tuollainen kullittelu. Jätänkö?
Kommentit (17)
No jospa kertoisit mielipiteesi sille miehelle sitten. Mielestäni tuossa ei ole mitään alentavaa.
Olet outo. Itselläni sydämessä läikähtää kämmin tunne, kun mies(60v) käyttää minusta kulta-nimitystä.
Ihme ukko! Sano että ens kerralla kutsuu huoraksi tai lähdet kävelemään!
En minä koe sitä tippaakaan alentavana. Meilläkin kullitellaan (tosin englanniksi; hon, babe), eikä kumpikaan osapuoli sitä ajattele halventavana.
Riippuu asiayhteydestä. Luultavasti normaali hellittelynimi.
Oma mieheni tosin nimittää minua kullaksi vain silloin, kun 'toruu' minua tai asettuu jotenkin arvostelevasti tai huvittuneena yläpuolelleni. Kun aloittaa lauseen sillä, niin arvaan, että nyt on tulossa jotain.
Voi ei! Olen kutsunut rakasta miestäni kullaksi jo kohta 10 vuotta, ja nyt sillä raukalla on varmasti jokin tyttökultasyndrooma!
Mikä pahinta, kutsun myös lastamme usein "Pekka"-kullaksi, eli emotionaalinen tuhotyöni on laajempaa kuin olen tajunnutkaan :(
En ole ikinä aiemmin kuullut, että joku pahoittaa mielensä tuollaisesta. Miehesikään ei välttämättä ole, joten sinun on syytä kertoa näkemyksesi hänelle. Suurimmalle osalle kun tuo "kullittelu" on vain ja ainoastaan ihana hellyydenosoitus
Kyllä tuosta solvauksesta ainakin kiukkupotkuraivari kannattaa järjestää.
Valhehan tuo oli, olet korkeintaan kissankultaa.
Kyllä se on syy erota. Mitä kullittelua. Kamalaa.
Kutsuuko hän siis sinua kulliksi? XD Onhan se hieman erikoista.
Mies on karsea sovinisti, todennäköisesti myös narsisti. Juokse vielä kun ehdit!
Ensimmäisellä kerralla tuosta ei mielestäni voi eikä saa loukkaantua. Ei toinen voi tietää, että otat loukkauksena erittäin yleisen ja monen mielestä lämpimän hellittelynimen. Mutta nyt rakentavasti sanot miehelle että et pidä "kullittelusta", perustelet ja pyydät ettei hän enää käytä sitä termiä.