Tinder-mies kuvaili itseään "Ihan perus isäntä-äijä olen" - hyi hitto
Tuli niin myötähävettävä olo, mikä ääliö wt-juntti kuvailee itseään noin? Vaihtoon, kiitos.
Kommentit (13)
Äijä = sellainen joka perseilee ja tekee sikajuttuja
Päätit sitten tulla vauvapalstalle nillittää tinder-miestä? Hyi hitto. Seuraava!
Tuhti tyyppi, joka pitää maastokuosisia housuja, mustaa "asennepaitaa" ja lippistä. Maha roikkuu ja persettä ei ole.
Höh. Mä voisin kuvailla itseäni ihan taviseukkona/mimminä. Ei vissiin kauheasti seuraa sitten noilla meriiteillä irtoaisi. Tai no ehkä toiselta samanlaiselta :D
YÖK. Mauttomimpia titteleitä parisuhdemarkkinoilla ovat kyllä
- isäntä
- meidän emäntä
- äijä
- muija
- mimmi
- aina niiiiiin vitsikäs "hallitus" kun puhutaan naisesta
Äijämeininki, emäntä sitä, meidän emäntä tätä, mun muija, mitä äijä, vittu mikä äijä..... Yh hyh. Varma tapa jumittua sinne tinderiin vuosikausiksi, ellei sitten lähiöräkälästä löydä kaltaistaan.
Vierailija kirjoitti:
- isäntä
- meidän emäntä
- äijä
- muija
- mimmi
Äijämeininki, emäntä sitä, meidän emäntä tätä, mun muija, mitä äijä, vittu mikä äijä..... Yh hyh. Varma tapa jumittua sinne tinderiin vuosikausiksi, ellei sitten lähiöräkälästä löydä kaltaistaan.
Paskaako se muille kuuluu, millä nimityksillä pariskunta haluaa toisiaan kutsua? Sano itse ihan rauhassa jotain kuivaa ja kliinistä, vaikka että "elämänkumppanini", jos se helpottaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Höh. Mä voisin kuvailla itseäni ihan taviseukkona/mimminä. Ei vissiin kauheasti seuraa sitten noilla meriiteillä irtoaisi. Tai no ehkä toiselta samanlaiselta :D
No tavismimmi nyt ei ole läheskään niin paha kuin "ihan perus emäntämuija". Vaikka on sekin kyllä vähän paha.
No mitä sinä sieltä kuvittelit löytäväsi? Mr. Finlandinko? Peräti kultakimpaleen? Et viittis!
hgfdfhhg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- isäntä
- meidän emäntä
- äijä
- muija
- mimmi
Paskaako se muille kuuluu, millä nimityksillä pariskunta haluaa toisiaan kutsua? Sano itse ihan rauhassa jotain kuivaa ja kliinistä, vaikka että "elämänkumppanini", jos se helpottaa elämää.
Elämänkumppani, yäk!
Mihin vaihtoon? Joko kerkesit kuitenkin monesti pyllistämään?
Tinder on edelleenkin panosovellus, ei mikään prinsessaharhailijoiden aviomieskatalogi.
hgfdfhhg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- isäntä
- meidän emäntä
- äijä
- muija
- mimmi
Oho. Osui ja upposi!
Oliko se Konnevedeltä?