Moni kilttimies (jotka päätyvät suht seksittömiin suhteisiin) ei ymmärrä yhtä faktaa.
Kun nainen väittää, ettei halua usein seksiä, hän tarkoittaa, ettei halua usein seksiä juuri sinun kanssa.
Olen ollut se jännämies parille varatulle naiselle. Heitä ei vain kiinnosta seksi oman miehen kanssa, mutta kas kummaa... Haarat auki jopa neljästi päivässä minulle.
Tiivistetysti.
Jokainen nainen haluaa paljon seksiä, mutta naiset kiihottuvat todella vain 1-5% miehistä.
Kommentit (9)
Ei pidä paikkaansa.
t. ei niin seksuaalinen nainen, joka haluaa vain ja ainoastaan miestään, mutta tätäkin max. kerran viikkoon, jos sitäkään
Ei pidä kokonaan paikkaansa. Tylsään parisuhteeseen kyllästynyt nainen voi haluta seksiä aika tavallisenkin miehen kanssa, kunhan se ei ole oma. Vaihtelu virkistää.
Kun naiset valittelee etteivät saa orgasmia yhdynnässä, niin se johtuu vain ja ainoastaan siitä, että heillä on tylsä betauros puolisona. Alfan kanssa nainen laukeaa aina.
Tiivistetysti... ap olet idiootti, eikä se ole yhtään jännää, päinvastoin 😂
Vierailija kirjoitti:
Kun naiset valittelee etteivät saa orgasmia yhdynnässä, niin se johtuu vain ja ainoastaan siitä, että heillä on tylsä betauros puolisona. Alfan kanssa nainen laukeaa aina.
Noup. En kovin usein ole lauennut yhdynnän aikana, mutta ne kerrat kun olen lauennut, niin se on ollut nimenomaan sen oman rakkaan kanssa. Tarvitsen siihen laukeamiseen sen voimakkaan tunnesiteen. Jonkun randomin "alfan" kanssa seksi ei tunnu miltään enkä kyllä laukea millään muullakaan tavalla tällaisen kanssa. Tämä tuli todettua nuorempana, kun olin sinkku. Muutaman kokeilukerran jälkeen nämä yhdenillanjutut saikin jäädä historiaan.
Monelta mielestään alfalta puuttu se tarvittava herkkyys mitä hyvään seksiin tarvitaan, siksi moni alfa ei olekaan niin haluttua seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Alfan kanssa nainen laukeaa aina.
Hiljaa uikuttaen.
Ei kilttimiehet päädy parisuhteeseen ikinä. Ainoastaan hieman normaalemneista miehistä on siihen. Etkö lue palstaa?