Oletteko nähneet kenenkään koskaan ostavan tuota "Iso numero' -lehteä noilta kaupustelijoilta?
Minä en. Silti myyjät tuntuvat vain lisääntyvän.
Kommentit (70)
Minä ostan aina. Selaan ja jätän esimerkiksi hammaslääkärin vastaanotolle. Tärkeintä minulle on tukea heitä. Annan myös aina 2 euroa Espritin edessä Aleksilla olevalle kerjäläiselle.
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan aina. Selaan ja jätän esimerkiksi hammaslääkärin vastaanotolle. Tärkeintä minulle on tukea heitä. Annan myös aina 2 euroa Espritin edessä Aleksilla olevalle kerjäläiselle.[/quote
Häivy Helsingistä. Kannustat rikollisuutta. Ota ne omaan kotiisi asumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se lehti on nykyään liian kallis.
Maksaako 5euroa?
10 € maksaa.
Mitä ne "oikea asunnottomat" on? Suomessa on sosiaaliturva ja kaikki saavat kyllä sen avulla asunnon. Jotkut vaan eivät kykene päihde- tai mielenterveysongelmansa takia sitä asuntoa kovin kauan pitämään. Nämä eivät yleensä kykene miksikään lehdenmyyjiksikään.
Ruotsissa lehteä myyvät monet kantaruotsalaiset eläkeläiset. Toisin kuin kuvittelemme rikkaassa naapurimaassamme on valtava määrä köyhiä eläkeläisiä. Esim. hoitoalalla on töissä monia 70-vuotiaita, ei sen takia, että heistä on mukava olla vielä töissä, vaan koska heidän eläkkeensä ei riitä elämiseen, vaikka olisivat olleet vuosikymmeniä työssä sairaaloissa. Meille annetaan usein väärää tietoa tämän vauraan maan elämisen tasosta. Sairaanhoitokin on nyt ajettu alas. On asioita, joista ei tämä "kadehtimamme" maa enää pysty selviytymään.
Mitä juttuja siinä sitten on? Kun ei koskaan voi selata ilman aggressiivista kauppausta
ISO NUMERO lehti
Koko myyntiketju aina tuottamisesta kadun kulman (ulkomaalaisiin) myyjiin on hyvin harkittua
"harmaan talouden" pyörittämistä lopputulemana??
Lehden kokonais myynti Suomessa n 80.000 Eur/ vuosi verotonta tuloa siis.
Myyjät ostavat "tukkuhintaan" 5 Eur/ kpl ja myyvät 10 Eur/ kpl!
Harmaa talous on ilmiselvä, mutta "lakia" voi kiertää 1000 Eur/ vuosimyynti/ myyjä (myyjiä ei rekisteröidä) ; onkin verovapaata?
Onkohan tässä mynnissä mukana suurempikin järjestetty "sopeuttaminen" yhteiskuntaan?
Näitä jopa häiriöksi asti olevia myyjiä koko Pääkaupunkiseutu jo täynnä.
Metro vie ja bussi tuo huutelevat myyjä joka kulmaan!!
Ketjuissa valitetaan aina samoista asioista: feissareista, kerjäläisistä, kaupustelijoista, kodittomista, alkoholisteista jne. Aivan hysteeristä jengiä. Muuttaisivat takaisin maalle jos kaupunkiasuminen on liikaa.