Nuori nainen sanoo spontaanisti kun halataan "tuoksut tosi hyvälle". Onko ihastunut?
Olen vähän epäillyt että eräs nuori nätti nainen on minuun ihastunut mutta kun ikäeroa paljon en uskaltanut tehdä aloitetta. Viimeksi kun tavattaessa halattiin (harrastuksen kautta tunnetaan) siis ihan tervehdyshalaus niinkuin nuorilla naisilla on tapana ja olin ihan suihkunraikkaana ei mitään hajusteita totesi että "tuoksut tosi hyvälle". Siinä varmaan feromonit teki tehtävänsä. M44
Kommentit (35)
Minä kehuin eilen naispuolisen ystäväni hyvää tuoksua. Oli kuulemma myskiä ja mielestäni miellyttävä jopa hieman seksikäs tuoksu jonka sanoin ääneenkin. En silti ole hänestä kiinnostunut vaikka bi olenkin joten aika "fifty-sixty" haluaako joku olla ihan vaan kohtelias vai onko jopa kiinnostusta.
Itselleni tuo ei ole ilmaisu (seksuaalisesta) kiinnostuksesta vaan usein enemmänkin "ansaittu kehu" kun kaveripiiriin kuuluu myös pari "jamppaa" joilla on vähän parannettavaa henkilökohtaisen hygienian kanssa.
N31
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän epäillyt että eräs nuori nätti nainen on minuun ihastunut mutta kun ikäeroa paljon en uskaltanut tehdä aloitetta. Viimeksi kun tavattaessa halattiin (harrastuksen kautta tunnetaan) siis ihan tervehdyshalaus niinkuin nuorilla naisilla on tapana ja olin ihan suihkunraikkaana ei mitään hajusteita totesi että "tuoksut tosi hyvälle". Siinä varmaan feromonit teki tehtävänsä. M44
Öö, mieti nyt uudestaan tuo feromoni juttu, olit juuri pessyt ne pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ei ei ei!! Just tuon takia olen itse vähän väliä "vaikeuksissa" kun möläytän vastaavia juttuja. Monikin mies tuoksuu hyvälle ja olen asiasta tyhmänä mennyt spontaanisti sanomaan ja lopputuloksen arvaatte. Jäitä hattuun, miehet!
Miksi ihmeessä se pitää sanoa, kun tiedät, miten siinä käy? Mulle tuli mieleen, että ap on joku risupartajörrikkä, jolle nainen toivoo naisystävää ja koittaa kannustaa, että nyt tuoksut hyvältä, jatka tähän malliin.
Mä olen impulsiivinen ihminen joka on aina ja joka tilanteessa avoin ja oma itsensä. Hyvä ja ei-hyvä asia jota en voi enkä halua muuttaa.
Toisen ihmisen tuoksun miellyttävyys korreloi geneettiseen yhteensopivuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Itse kehun hyviä miestentuoksuja koko ajan.
Sama täällä. Tuoksun kehuminen ei tarkoita ihastumista tms.
On. Kiinnostunut fyysisesti. Se, että onko kiinnostunut etenemään: vaikea sanoa. Jotkut on niin ekstroverttia, että höläyttää ilmoille kaiken mitä mielessä on.
Jos introvertti nainen sanoo noin, niin on todellakin kiinnostunut ja haluaa edetä. Jos taas ekstrovertti niin hänellä ehkä uroosta hormonit heilahti, mutta todellinen kiinnostus on arvoitus. Paitsi jos sanoi baarissa, niin on suora kutsu mielestäni.
Vaikea sanoa, kun ei tunne ihmistä. Enemmän kuitenkin kallistuisin siihen suuntaan, että kyseessä oli kaverillinen kohteliaisuus ilman suurempia merkityksiä. Näin nuoren naisen näkökulmasta kuulostaisi todennäköisemmältä vaihtoehdolta tuossa tilanteessa.
Erittäin suuri todennäköisyys, että ei ole kiinnostunut susta. Todennäköisestk näkee sut vain harmittomana ja täysin sukupuolettomana setänä.
Nooh, olen keski-ikäinen nainen ja saatan sanoa ihan samoin vastaavassa tilanteessa. Enkä tarkoita sillä yhtään enempää.
Vierailija kirjoitti:
Öö, mieti nyt uudestaan tuo feromoni juttu, olit juuri pessyt ne pois.
Vihjasi että "olet siis kerrankin käynyt suihkussa, jatka samaan malliin."
Mä sanon ystäville noin tai omalle kumppanille. Flirttimielessä sanoisin noin vasta kun kyseessä ns varma tapaus
Sanon esim. että onpa sinulla ihanaa tuoksua tai sinäkö se tuoksut niin hyvälle, aivan ihana tuoksu. enkä tarkoita mitään muuta.