Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin nuorena romantikko, enää en ymmärrä mihin tarvitaan miestä

Vierailija
18.12.2016 |

Nuorena tosiaan olin valmis vaikka mihin miehen ja parisuhteen vuoksi, ei kiinnostanut miehen varallisuus tai asema vain rakkaus merkitsi. Olenkin ollut aina parisuhteessa, en periaatteessa koskaan sinkkuna aikuisiällä. Miehet muuttuvat aina sellaisiksi etteivät puhu enää mitään, siis kunnolla keskustele, heille riittää vain pinnalliset aiheet ja se että seksiä on. Lisäksi sotkevat minkä ehtivät eivätkä voi edes omia jälkiään siivota. Koen aina olevani riittämätön kun asunto lainehtii miehet tavaroita ja sotkuja ja kun yhden osan saa järjestykseen niin sotkua syntyy toisaalla. Sitten miehen äiti kantas lisää turhaa miehen roinaa entisestään pieneen asuntoon ja kehtaa vielä ihmetellä miksei kaikki ole järjestyksessä.
Tuntuu että minusta ei vaan ole siihen että saisin miehen järjestykseen, niin minussahan se vika on, en vaan jaksa enkä halua nalkuttaa. En halua ottaa sitä nalkuttavan naisen roolia.

Olisin varmaan paljon onnellisempi yksin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen teoria että miehiä tarvitaan luovuttamaan siittiöitä ja kantamaan painavia tavaroita. Tosin nykyään lisääntyminen taitaa onnistua aika näppärästi muutenkin (ainakin siihen suuntaan ollaan menossa että kromosomit saa räätälöityä vaikka nenäkarvasta), ja pyörällisten matkalaukkujen keksiminen on poistanut ison osan kantamishommasta. 

Veikkaankin että Venetsia, jossa pyörälliset matkalaukut on kielletty, tulee olemaan miesten viimeinen saareke maailmassa. Kunnes jossain vaihteessa hautautuu mereen. 

;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi