Mitä housuja käytätte lapsilla villakangastakin kanssa?
Tai jonkun muun siistimmän takin kanssa. Meillä on tytöllä 3v ollut välikausihousut villakangastakin kanssa kauppareissuilla ja ravintolassa yms. kun ei meillä ole ollut oikein muitakaan riittävän lämpimiä housuja, mutta nyt ajattelin sitten ostaa. Ei vain ole hajuakaan, millaiset housut olisivat riittävän lämpimät. Mitä teillä käytetään?
Kommentit (11)
No eipä ole kyllä käynyt mielessäkään hankkia lapselle villakangastakkia...
Lapsillemme ei ole villakangastakkeja. Omaani käytän hautajaisissa. T. Maalainen
Vierailija kirjoitti:
Kai sillä joku siisti takki kuitenkin on?
Ja ap, mä laitan tytölle yleensä villaleggarit ja säärystimet.
Meillä siistimmän toppatakin, ns.kauppatakin kanssa käytetään pakkasesta riippuen joko farkkuja (sukkikset/leggarit alla) tai toppahousuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten määritellään "siisti"? On montakin takkia mutta pikkuaikuiseksi en lasta pue ylipäätään niin saati mihinkään kauppareissuille...
Joo ei löydy meiltäkään villakangastakkeja lapselle. Ihan perus hillityn värinen toppatakki+housut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten määritellään "siisti"? On montakin takkia mutta pikkuaikuiseksi en lasta pue ylipäätään niin saati mihinkään kauppareissuille...
No en minäkään pue lastani pikkuaikuiseksi, mutta kyllä meillä on tytöllä villakangastakki jota käytetään esim. kun mennään vaikka ravintolaan tai teatteriin tai muihin sellaisiin paikkoihin, joihin ulkoilupuku ei ole kovinkaan käypä asustus. T. tuo edellinen
Ns. kauppatakin kanssa farkkuja tai suoria housuja taaperoikäisellä pojalla. Kuumakallelle tulee todella hiki toppapuvussa kaupoilla, ja on muutenkin kivan näköistä kun on yksi siistimpi talvitakki eri menoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en minäkään pue lastani pikkuaikuiseksi, mutta kyllä meillä on tytöllä villakangastakki jota käytetään esim. kun mennään vaikka ravintolaan tai teatteriin tai muihin sellaisiin paikkoihin, joihin ulkoilupuku ei ole kovinkaan käypä asustus. T. tuo edellinen
Kyllä musta hillityt värit ihan tavallisessa toppaasussa on ok, sisävaatteet sitten juhlavammat noihin tilanteisiin, varsinkin noinkin pienellä lapsella kuin aplla.
Kai mä oon sitten maalainen, kun en koskaan oo käsittänyt noita kauppatakkeja. Me ei olla niin kultturelleja että menoja teatteriin tai hienoihin ravintoloihin olisi niin paljon että hankkisimme aina uuden takin vain näitä varten. Toki sitten juhlat, hautajaiset jne ovat asia erikseen ja niihin hankimme tarvittaessa juhlavampaa.
Mitkä housut laitatte lapsille villakangastakin kanssa/ minkälaisia housuja lapsenne käyttävät villakangastakin kanssa ois oikeakielisempi otsikko.