Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Appivanhemmat tunki meille ja olen alasti!

Vierailija
18.12.2016 |

Apua tää on ihan kauheaa, mieheni soitti niille että voitaisiinko tavata kaupungilla kun me ei olla nyt ehditty siivota, aluksi sanoivat ilmeisesti että käy. Sitten jonkin ajan päästä sanoivat vaan että tulevat tänne ja olin ihan epäuskoinen, että eihän ne nyt väkisin voi meille tulla ja en ole edes pukeutunut ja meikannut vielä kun mitään aikaa ei olla ainakaan minulle kerrottu.

Meillä on ohan älytön sotku nyt, astioita tiskaamatta ja miehen vaatteita ympäriinsä yms miutenkin vaatimaton opiskelijakämppä sellaisessa kunnossa etten päästäisi tänne edes ystäviäni.

Sitten lopetti puhelimeen vastaamisen ja hetken päästä pimpotti ovikelloa ja mies tottakai päästää ne sisälle tähän sotkuun, itse en tämän näköisenä mennyt vastaan. Siellä ne sitten päivitteli aikansa ja lähtivät keskenään kaupungille. Siis nyt kyllä ottaa päähän, lähtivät kutsumatta minua. Omant vanhenpani on lukemattomia kertoja käyneet meillä ja aina kun mennään kaupungille niin otetaan mies mukaan ja ne on tarjonneet ravintolassa molemmille ruuat ja kahvit. Nää ei ikinä... Eniten olen tästä väkisin tunkeutumisesta nyt shokissa...

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten viitsinyt pukeutua

Vierailija
2/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sun on varmaan kylmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko myös miehen koti?

Miksi et nouse aamulla

Vierailija
4/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai teidän mielestä on oikein tunkea toisten kotiin jos sanotaan että ei käy?

Vierailija
5/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa toimia eikä panikoida.

Vierailija
6/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai teidän mielestä on oikein tunkea toisten kotiin jos sanotaan että ei käy?

Perus av-logiikkaa...

Vierailija
7/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit mennyt tervehtimään pimppi paljaana niin appiukko olisi ainakin jäänyt seuraksi (paitsi jos olet poimuinen maitovalas :( ))))

Vierailija
8/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän sulla on hyvää aikaa siivota ja pukeutua

Vierailija
9/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelen teitä, joilla ei koskaan ole heikompia hetkiä elämässä, jolloin sekä puoliso että sinä olette pikeasti rättiväsyneitä, mutta kyllä sellaista sattuu ja en ymmärrä että miksi juuri silloin pitää tulla pällistelemään kun ihan hyvin olisi voitu nähdä ulkona.

ap

Vierailija
10/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja piti tulla av:lle kertomaan tää

Vierailija
11/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää on :)

Vierailija
12/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän sulla on hyvää aikaa siivota ja pukeutua

Turhaa se nyt on ainakaan heitä varten kun eivät enää tänne tule. Toki täytyy ehtiä muutoinkin siivoamaan tässä muiden töiden lomassa.

ap

Vierailija
13/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkivät millainen likainen suttura pojallaan on, ei kykene kodista huolehtimaan ja ei viitsi pukeutua. Ei edes kahveja keitä.

Vierailija
14/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja automaattisestihan se on nimenomaan nainen jonka vastuulla se siivoaminen on vaikka mies olisi sotkenut alunperin :(

Vierailija
15/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla muitakin elämänhallintaongelmia ?

Vierailija
16/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja automaattisestihan se on nimenomaan nainen jonka vastuulla se siivoaminen on vaikka mies olisi sotkenut alunperin :(

Aivan, kaikkien muiden töiden lisäksi :D

Vierailija
17/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkivät millainen likainen suttura pojallaan on, ei kykene kodista huolehtimaan ja ei viitsi pukeutua. Ei edes kahveja keitä.

Ai, täällä elää joku vielä 1900-luvun alkua. Toivottavasti on nuttura sopivan kireellä.

Vierailija
18/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla muitakin elämänhallintaongelmia ?

Niin ja mieshän on ihan puhdas pulmunen :D

Vierailija
19/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap otan osaa. Ärsyttävää tulla noin. Harmittaa puolestasi. Olen viiskymppinen ja voin silti eläytyä tilanteeseesi. Lämmin halaus sinulle...

Vierailija
20/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ap otan osaa. Ärsyttävää tulla noin. Harmittaa puolestasi. Olen viiskymppinen ja voin silti eläytyä tilanteeseesi. Lämmin halaus sinulle...

Kiitos :)