24v kaveri raskaana ja mahan iho venynyt jäätävästi!
Miksi pilaa vatsansa noin nuorena? Se oli ennen tosi hoikka ja pyykkilautavatsa (ei yhtään pömpöttänyt tms). Ja nyt sillä on laskettu aika 2 kk päästä...
Kommentit (9)
Mä olen 26 ja ei mulla ainakaan ole mitenkään venynyt, ei raskausarpia ei mitään. Mistäs sitä etukäteen voi tietää mitä käy, monille ei tule mitään vaikka kaikilla tollasilla peloitellaankin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 26 ja ei mulla ainakaan ole mitenkään venynyt, ei raskausarpia ei mitään. Mistäs sitä etukäteen voi tietää mitä käy, monille ei tule mitään vaikka kaikilla tollasilla peloitellaankin paljon.
Iho ei venynyt kun vauva kasvoi mahassa????
Sillä on kohta paljon enemmän murehdittavaa kuin yksi vatsanahka.
Koska luonto karsii sellaisten geenit pois jatkosta, jotka eivät halua tehdä lapsia siksi, että vatsanahka saattaa venyä!
Vierailija kirjoitti:
Koska luonto karsii sellaisten geenit pois jatkosta, jotka eivät halua tehdä lapsia siksi, että vatsanahka saattaa venyä!
Miten tämä liittyy mihinkään? Haluan lapsen kolmekymppisenä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Se on yks hujahdus vaan kun olet kolmekymmentä vaikka nyt tuntuu että siihen on kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyllä se iho venyy silloinkin.
Mutta palautuminen ei ole samaa tasoa kuin parikymppisellä.
jäätävä sanaa olen nähnyt käytettävän iltasanomissa tai iltalehtessä. en muista kummassa. oletko mahdollisesti toimittajana jommassakummassa, kun käytät jäätävä sanaa?
No se varmaan halus lapsen?