Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta joulukorttia olet tähän mennessä saanut?

18.12.2016 |

Meille on tullut yksi kortti ja sekin viikon myöhässä.

Kommentit (38)

1/38 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis postileiman mukaan matkannut viikon naapurikaupungista meille.

Vierailija
2/38 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 oon saanut ja niistä toisen Sirpa Pietikäiseltä. En tiedä miksi, mutta on lähettänyt mulle joulukortin jo usean vuoden ajan. Enkä edes ole kokoomuslainen. 😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden meille kuuluvan olen saanut. Sen lisäksi neljä ihan muuhun osoitteeseen kuuluvaa...

Kuinkahan monta meille kuuluvaa on mennyt muille. 😕

Vierailija
4/38 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään vielä. Ennuste on kuusi, ja tulevat kai samana päivänä.

Vierailija
5/38 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden meille kuuluvan olen saanut. Sen lisäksi neljä ihan muuhun osoitteeseen kuuluvaa...

Kuinkahan monta meille kuuluvaa on mennyt muille. 😕

Ja nämä meille tulleet ovat siis olleet aivan eri kadulle kuuluvia kuin meidän kadulle eli mitään "naapurin kortti tuli meille" tapausta ei tässä ole. Postilla ei kyllä mene nyt hyvin.

Ed vast.

Vierailija
6/38 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden.

Aloittaja: joulukorteissa ei kannata tuijottaa postileimaa tai puhua myöhästymisistä, koska niitä lajitellaan ja jaetaan kai vähän eri tavalla kuin muuta postia. Ainakin silloin kun olin joskus lajittelemassa joulupostia, voihan se olla että nykyään käytäntö on erilainen.

Vierailija
7/38 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä yhtään. Missäköhän seilaa mun lähettämät? Olisi ehkä sittenkin pitänyt tyytyä sähköisiin...

Vierailija
8/38 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tullut. Yleensä tulee 30-40.

Meillekin on tullut ihan vieraiden ihmisten joulukortteja niin että osoitteissa ei ole muuta samaa kuin postinumero. Kadunnimi ja muu osoite aivan eri kuin meillä.

Vierailija
9/38 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Meille on tullut yksi kortti ja sekin viikon myöhässä.

Joulukorteissa normaslit "toimitusajat" eivät päde eikä niiden kuulukaan päteä.

Vierailija
10/38 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1kpl on tullut. About 10kpl pitäis saapua ens viikolla, jos saapuu. Uskon, että posti hävittää osan. 

Vierailija
11/38 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 olen saanut, niistä 5 on tullut postin kautta. About 20 lähetin itse, mutta ihan kaikilta en korttia odota saavani.

Vierailija
12/38 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 saanut, lähetin 28 kpl.

Vierailija
13/38 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Eikä enempää tule.

Vierailija
14/38 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 ja toivottavasti pysyy siinä. Kauheeta luonnonvarojen tuhlaamista nykyään kun voi muutenkin olla yhteyksissä.

Vierailija
15/38 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut yhtään. Saa nähdä löytävätkö ikinä perille. :/

Vierailija
16/38 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1

Vierailija
17/38 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä yhtään, vaikka yleensä niitä tulee 15-20. Toivottavasti eivät tule niin kuin viime jouluna, että kaikki kortit kerralla laatikkoon. Se on jotenkin älyttömän tylsää ja kertoo ainoastaan tuosta Postin täysin epäonnistuneesta maksimitehokkuuden tavoittelusta. Jos niin käy tänäkin vuonna, lopetan Postin kannattamisen kokonaan. Tänäkin vuonna lähetin itse 18 joulukorttia.

Vierailija
18/38 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 on tullut ja 2 sellaista kelle en laittanut. Itse lähetin 11 korttia. Toiset on laittanut lapsille omat kortit eli 14 on tullut yhteensä.

Vierailija
19/38 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme on tullut, yli parikymmentä varmaan kuitenkin tulee. Tänä vuonna ekan kerran on mennyt usko siihen, että kaikki kortit ehtisi jouluksi. Ihan varmasti osa tulee vasta välipäivinä. Ei täällä meillä Espoossa näytetä postia muutenkaan jakavan kuin 2-3 päivänä viikossa.

Vierailija
20/38 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään, enkä varmaan saakaan. Yleensä tulee pari, mutta muutin juuri. Edellisessäkin asunnossa asuin hyvin vähän aikaa, niin eihän sukulaiset pysy perässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän