Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahden lapsen saaminen tuhosi vartaloni

Vierailija
18.12.2016 |

Mahassa roikkuva pussi, tissit riippuu, vaaleita raskausarven jälkiä,pillu väljä kun tehty välilihan leikkaus ja toisessa synnytyksessä muutama tikki kun repesin hieman. Haluan nuoruuden kroppani takaisin. Harmittasko muita kropan tuhoutuminen?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo tainnu tuhoutua vaikka liudan poikia oon tekassu.

Vierailija
2/28 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin kroppaso toimii normaalisti? Se kai tärkeintä. Tietysti vanhaa kroppaansa saa surra, mutta kannattaa muistaa että useimmat meistä vanhetessaan ja elämän kolhimana muuttuvat fyysisesti. Kovalla treenillä saattaa saada ihmeitä aikaan ja kuka estää menemästä plastiikkakirurgille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin kroppaso toimii normaalisti? Se kai tärkeintä. Tietysti vanhaa kroppaansa saa surra, mutta kannattaa muistaa että useimmat meistä vanhetessaan ja elämän kolhimana muuttuvat fyysisesti. Kovalla treenillä saattaa saada ihmeitä aikaan ja kuka estää menemästä plastiikkakirurgille?

Toimii eikä plastiikkkakirurgiaan ole varaa. Varmasti tässä jossain vaiheessa tulee ero ja tällä kropalla ei uutta miestä saa, kyllä se harmittaa.

Vierailija
4/28 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin hoikan timmin kroppani mielihyvin omaan mieheen ja lapsiin. Eipä vaan ole omasta valinnasta kiinni.

Ap taas sai mahdollisuuden päättää ja teki päätöksensä. Nyt on turha valittaa.

Vierailija
5/28 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus kristus saa naisen mahan lörpsähtämään ja vaginan löystymään jotta nainen pysyy uskollisena avioliitossa miehelleen ja hoitaa kuuliaisesti kotona vaimon ja äidin tehtävät.

Vierailija
6/28 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden lapsen tehnyt räjähtänyt kroppani ei ollut mikään este uudelle parisuhteelle.

Ilmeisesti mies tykkäsi kun lapsen tekeminen on tehnyt minusta myös seksuaalisesti estottomamman.

Seksi tiukkiksen kaa ei vaan ole niin kivaa vaikka siitä tiukkuudesta niin hirveästi puhutaan.

Vierailija
7/28 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ap? Itse sain lapseni aika nuorena ja kroppa ei muuttunut yhtään.

Vierailija
8/28 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet ap? Itse sain lapseni aika nuorena ja kroppa ei muuttunut yhtään.

Yli nelikymppinen. Toisen lapsen sain nuorena, toisen vanhempana.

Vierailija
9/28 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimii eikä plastiikkkakirurgiaan ole varaa. Varmasti tässä jossain vaiheessa tulee ero ja tällä kropalla ei uutta miestä saa, kyllä se harmittaa.

Ei kaikki miehet ole niin ulkonäön perään. Vois melkein sanoa että parhaat eivät ole.

Vierailija
10/28 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että ylipäänsä nainen kuksii miehen kanssa saattaa tuhota kaikenlaista. Älä siis lapsia syytä.

Vierailija
11/28 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki miehet ole niin ulkonäön perään. Vois melkein sanoa että parhaat eivät ole.

Ei mutta en halua keski-ikäistä miestä vaan seksuaalisesti aktiivisen nuoren miehen.

Vierailija
12/28 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sinulle. Olitkin sietämättömän ylpeä kropastasi aiemmin. Karma is a bitch, ja nyt saat sitä maistaa!

Vierailija
13/28 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole lapsia vielä mutta eipä pelota mahdollinen kropan rupsahtaminen, kun lähtötilannekaan ei ole kummoinen. Olen normaalipainoinen, urheilullinen, vaatteet päällä ihan sievä, mutta tissit roikkuu, pillu on hirvitys, vatsanahkakin on jo nyt kuin 5 lasta synnyttäneellä. En tiedä miksi, en ole ollut ylipainoinen koskaan, sellaisen vain sain syntymälahjaksi. Että silleen. Hyvin pyyhkii kuitenkin. vanhenemisen merkitkin iskee aikanaa joka tapauksessa, oli lapsia tai ei. 

Vierailija
14/28 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahassa roikkuva pussi, tissit riippuu, vaaleita raskausarven jälkiä,pillu väljä kun tehty välilihan leikkaus ja toisessa synnytyksessä muutama tikki kun repesin hieman. Haluan nuoruuden kroppani takaisin. Harmittasko muita kropan tuhoutuminen?

Elämä antaa ja elämä ottaa nii!! Mitään et tässä elämässäs ilmatteeks saa muuta kuin haukut.

Vierailija
15/28 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Mun vartalo oli pilalla jo kauan ennen raskautta. 

Mene kauneusleikkaukseen.

Vierailija
16/28 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa kokeneet palautuuko pinkeyttä jos tehdään kohdunpoisto? Taustana pari synnytystä, keski-ikä ja ylipainoa jonkin verran.

Vierailija
17/28 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin ap:n kynästä, paitsi mun mies lähti jo. Muut kropan muutokset eivät haittaa, mutta alapää voisi olla parempi mahdollista uutta miestä ajatellen. Toisaalta olen kiitollinen jokaisesta terveestä päivästä. Iän kertyessä mulla ei ole oikein varaa muuhun. Ei ne oman ikäiset miehetkään yleensä kummempia kropaltaan ole, jos nyt nuoremmissakin on paljon lösöjä, että ehken ole vielä itseeni narun jatkeeksi ripustamassa.

Vierailija
18/28 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuin ap:n kynästä, paitsi mun mies lähti jo. Muut kropan muutokset eivät haittaa, mutta alapää voisi olla parempi mahdollista uutta miestä ajatellen. Toisaalta olen kiitollinen jokaisesta terveestä päivästä. Iän kertyessä mulla ei ole oikein varaa muuhun. Ei ne oman ikäiset miehetkään yleensä kummempia kropaltaan ole, jos nyt nuoremmissakin on paljon lösöjä, että ehken ole vielä itseeni narun jatkeeksi ripustamassa.

Mä en vaan halua oman ikäistä miestä kun ne haluaa niin harvoin seksiä. Ei mulle kerta tai kaksi kuussa riitä siksi juuri eroa oman ikäisestä miehestä mietin.

Vierailija
19/28 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla raskaudet on kyllä jättäneet jälkensä, mutta en missään tapauksessa ajattele, että mun vartalo on pilalla. Se on vain erilainen. Vatsa tuskin palautuu koskaan monisynnyttäjällä, mutta ihan sama. Mun kokemuksella seksikkyys ja haluttavuus on enemmän omassa asenteessa kuin ulkoisissa asioissa. Niille asioille, mitä voi korjata esim. jumppaamalla kannattaakin tehdä jotain, mutta niiden asioiden, joille ei mitään voi, kanssa täytyy vaan opetella elämään.

Äitinä on hyvä muistaa myös, että suhtautumisella omaan ulkonäköön opetetaan lapsille asennoitumista ulkoisiin asioihin. Erityisesti tyttöjen äitien on hyvä opetella näkemään itsensä hyväksyvästi ja rakastamisen arvoisena. Sillä opetetaan myös tyttäret näkemään hyvää itsessään.

Vierailija
20/28 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tuli roikkuva alavatsa, mutta se katoaa pikkuhousujen alle ja ei haittaa elämää muutenkaan. Rintani ovat oikein kauniit vaikka kolme lastani imetinkin lähes vuoden ikään asti. Alapääni olen treenannut napakaksi ja kroppani on mielestäni, ja myös miehen mielestä, naisellinen ja juuri sellainen kuin olla pitää tällaisella nelikymppisellä naisella. Olen lapsistani ylpeä ja teinityttönikin kulkevat mielelläni seurassani. Olin onnellinen ennen lapsia, mutta nyt elämäni on täydellisempää, jopa roikkuvan vatsanahkan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän