Vaimo ei ole vieläkään edes aloittanut joulusiivousta.. On myös ensiviikon töissä
Yleensä on juuri edeltävänä viikonloppuna ennen joulua kääntänyt koko huushollin ylösalaisin ja kuurannut joka ikisen nurkan ja kulman talosta, pessyt ikkunat jne. Nyt ei ole edes aloittanut ja äsken sanoi lähtevänsä iltapäivällä ystävänsä kanssa lounastamaan. Mietin vain, että missäköhän välissä hän meinaa siivota, kun on koko ensi viikon vielä töissäkin? Kehtaako tänne vieraita kutsua ollenkaan.
Kommentit (26)
Jos mies eväänsä väräyttää moppia kohti, on jo puunauksesta mustasukkainen akka siinä tohisemassa, että ei noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et siivoa itse?
Tosissasiko kysyt miksen vedä sisäkön asua päälle ja ala kontillani lattiaa luuttuamaan? Olen mies eikä se kuulu domainiini.
Kontillaan luuttuamaan? Eikö teillä ole uudempia siivousvälineitä? Ei ihme jos naista ei kiinnosta siivota.
Totta puhuen en edes osaa siivota. En tiedä mitä puhdistusainetta käytetään mihinkin, mitä harjaa tai moppia millä pinnalla.. Jne. AP
Lue siitä purkin kyljestä.
Nuo on muuten varmaan kirjoitettu naisille, kun niistä ei useinkaan mies saa selvää, saako niitä just sille lattiatyypille käyttää. Pitää osata lukea rivien välistä.
Eikö teille miehille armeijassa ole opetettu kuinka tupa siivotaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et siivoa itse?
Tosissasiko kysyt miksen vedä sisäkön asua päälle ja ala kontillani lattiaa luuttuamaan? Olen mies eikä se kuulu domainiini.
Kontillaan luuttuamaan? Eikö teillä ole uudempia siivousvälineitä? Ei ihme jos naista ei kiinnosta siivota.
Totta puhuen en edes osaa siivota. En tiedä mitä puhdistusainetta käytetään mihinkin, mitä harjaa tai moppia millä pinnalla.. Jne. AP
Kuka sinulle on aikaisemmin siivonnut? Ensin äiti ja nyt vaimo, auts 😔
Sinun on aika opetella siivoamaan. Ei se niin vaikeaa ole, kun haluat oppia.
Paljon kivempaakin, kun siivoaminen ei jää yhden harteille.
Tsemppiä :)
Katso vaikka Marttojen sivuilta ihan perusohjeet, ei se niin vaikeaa ole. Voit vaikka ilahduttaa vaimoasi siivoamalla sillä välin, kun hän on töissä. :)
Lue siitä purkin kyljestä.