Vaimo ei ole vieläkään edes aloittanut joulusiivousta.. On myös ensiviikon töissä
Yleensä on juuri edeltävänä viikonloppuna ennen joulua kääntänyt koko huushollin ylösalaisin ja kuurannut joka ikisen nurkan ja kulman talosta, pessyt ikkunat jne. Nyt ei ole edes aloittanut ja äsken sanoi lähtevänsä iltapäivällä ystävänsä kanssa lounastamaan. Mietin vain, että missäköhän välissä hän meinaa siivota, kun on koko ensi viikon vielä töissäkin? Kehtaako tänne vieraita kutsua ollenkaan.
Kommentit (26)
Ajatteli varmaan, että tänä vuonna on sinun vuorosi.
Muistuu mieleen juttu vuosien takaa, kun eräs tuttu keroi kyllästyneensä siihen, että hän aina passaa miehelleen ja pojalleen kaikki joulusiivoukset ruokineen jne. Hän oli sitten eräänä joulunaluspäivänä mennyt sohvalle makoilemaan ja miesväki oli tullut kummastelemaan, että miten meille joulu tulee, kun sinä makaat siinä. Viesti oli mennyt perille.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et siivoa itse?
Tosissasiko kysyt miksen vedä sisäkön asua päälle ja ala kontillani lattiaa luuttuamaan? Olen mies eikä se kuulu domainiini.
Ehe ehe, nyt oli niin selvä, ettei jaksa keskustella edes ajatuskella "kyllä tällainen tapaus voi jossakin olla olemassa".
En minäkään. Mies kysyi, että pitääkö hänen siivota. Sanoin, että jos viitsii niin siivoaa, mutta olisi kiva jos ainakin vähän imuroisi. Mulla on töitä toisella paikkakunnalla aatonaattona 16 saakka ja voi mennä ylikin.
Milloin sinä olet ajatellut siivota? Teetkö osuutesi viikonloppuna vai vasta viikolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et siivoa itse?
Tosissasiko kysyt miksen vedä sisäkön asua päälle ja ala kontillani lattiaa luuttuamaan? Olen mies eikä se kuulu domainiini.
Asu sitten likaisessa asunnossa, jos noin laiska olet!
Vittu siivoa itse jos asunto pitää puunata joulun takia. Normaali puhtaus ja siisteys riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et siivoa itse?
Kontillaan luuttuamaan? Eikö teillä ole uudempia siivousvälineitä? Ei ihme jos naista ei kiinnosta siivota.
Voi kun surullista. Nainen vaatisi pienen näpäytyksen sormille. Ei ole asiallista luistaa vaimon vastuista, koska "en jaksanut siivota". Itse veisin makuuhuoneeseen ja antaisin paljaalle pepulle 7 vyön iskua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et siivoa itse?
Kontillaan luuttuamaan? Eikö teillä ole uudempia siivousvälineitä? Ei ihme jos naista ei kiinnosta siivota.
Totta puhuen en edes osaa siivota. En tiedä mitä puhdistusainetta käytetään mihinkin, mitä harjaa tai moppia millä pinnalla.. Jne. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et siivoa itse?
Totta puhuen en edes osaa siivota. En tiedä mitä puhdistusainetta käytetään mihinkin, mitä harjaa tai moppia millä pinnalla.. Jne. AP
Tämän ketjun on pakko olla provo :-D Ei jumalauta aikuinen ihminen voi olla noin uusavuton,ettei muka edes perussiivousta osaa tehdä :-P säälin vaimoasi.
kävikö ap sulla mielessä, että muijas toiminta saattoi sisältää jonkinlaisen kätketyn viestin sulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et siivoa itse?
Vaimo voi opettaa sua.
ap, mietin vain, milloin sinä alat siivota itse?
vaikka läppähän tää aloitus on taas. Aika tylsä vkl.
Olen ottanut sellaisen kannan että sitten kun mies elättää minut täysin voin alkaa yksin täysin vastaamaan kodin siivouksesta ja ruokahuollosta. Niin kauan kuin maksan kuitenkin osuuteni vuokrasta, omat laskuni ja omat juttuni siivouskin on tasavertaista.
Ylitylsä, 0/5.