Itkin silmät turvoksiin :'( Poikaystävä kohtelee ala-arvoisesti, töissä mystinen mies on jäänyt useamman kerran katseestaan kiinni
Enkä tiedä näemmekö enää ikinä :( En tiedä hänen nimeään eikä hän minun. Työmme ei ole mitään tiimihommaa, joten siinä ei tule tutustuttua "väkisin" keneenkään. En jaksa sen enempää selittää, mutta harmittaa vietävästi, koska enää siitä katseesta ei voi erehtyä mitenkään... Oma poikaystävä on niin ilkeä, mutta tämä tuntematon mies teki erään kauniin eleen (auttoi minua omasta halustaan yhdessä asiassa) ja katsoo niin intensiivisesti... Kai minä rakastan poikaystävääni, mutta en voi elää hänen kanssaan... Liikaa syitä (loukkauksia)... Tuskin mystisessä miehessä olisi puoliakaan vaatimuksistani henkisellä puolella, joten hän on vain sellainen... pakokeino pahaa oloa poikaystävän takia. Mutta kylläen myönnän, kiinnostuin :(
Kommentit (36)
Ja tulit tämän kertomaan, koska...?
Ja se tuijottaa sua ja ajattelee että onpa pantavan näköinen muija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmää kyllä, mutta en kestä ajatusta poikaystävästä jonkun toisen kanssa :( Pelkkä ajatuskin on kamala...
Kuten myös se ajatus, että en välttämättä tapaa "työmiestä" enää :( En kestä! Se katse... uudestaan ja uudestaan... Pakko saada hänen nimensä jotenkin.
Oletko läheisriippuvainen? Vai mikä ilkeissä ihmisissä viehättää?
Ei mikään, mutta olen liian kiintynyt liian moniin asioihin poikaystävässä :( Olen yrittänyt lähteä, mutta en ole ollut tarpeeksi vahva. Tunteita on, mutta sulkeudun tunteineni kuoreeni ja etäännyn, koska ilkeys katkeroittaa. En halua erota, mutta...
Unohda nyt mysteerimiehet ja hoida ensin kuntoon olematon itsetuntosi ja läheisriippuvaisuutesi. Ja jätä ilkeä poikaystävä. On pelkästään typerää haihatella jonkun katseiden perään kun on oikeakin ongelma.
Roikut siis paskassa suhteessa sen takia, että et kestä ajatusta poikaystävästä kenenkään toisen kanssa? Nainen, herää. Teillä ei vielä ole lapsia? Yksi neuvo: jos sä et halua omaa selkärankaa kasvattaa, vaan läheisriippuvaisena elää paskassa suhteessa miehen sylkykuppina, niin älä hanki lapsia sen paskan keskelle ja näin aivan viattomia altista siihen samaan.
Sä varmasti saat työmiehen nimen ja yhteystiedot selville jos haluat. Mutta sitä ennen jätä paska poikaystävä ja hanki itsetunto. Ei mitään taukoja suhteeseen, sillä ei ole paskankaan väliä näkeek joku muu sun arvoa, jos sä et itse sitä tee. Hyvä itsetunto on sitä, että tajuaa oman arvonsa, ei suostu huonosti kohdeltavaksi. Ja siihen ei vaikuta pätkääkään se, että mitä joku muu ajattelee. Näkeekö arvoa vai ei. Jos muilta jää hyväksyntää odottamaan, sen saa tehdä lopun elämäänsä.
Olet läheisriippuvainen. Palstalle tulit todennäköisesti siksi kun pyhäaamuna et voi soittaa kenellekään tutulle, joka kuuntelisi jälleen kerran valitustasi poikaystävästä ja siitä ettet voi jättää häntä sekä monet kerrat veivaamaasi monologia jossa toistuu lause: "Sano nyt, olihan se työmies minusta kiinnostunut kun se katsoikin niin pitkään, sano olihan?"
Seuraava potilas.
En kestä ajatusta poikaystävästä toisen naisen kanssa :( En kestä myöskään ajatusta, etten enää kävisi kyläilemässä hänen kanssaan emmekä kokisi enää mitään yhdessä. Toisaalta haluan näyttää hänelle, että minut menettää, jos minua kohtelee ilkeästi... silti sattuu edes ajatella :(
Vierailija kirjoitti:
Olet läheisriippuvainen. Palstalle tulit todennäköisesti siksi kun pyhäaamuna et voi soittaa kenellekään tutulle, joka kuuntelisi jälleen kerran valitustasi poikaystävästä ja siitä ettet voi jättää häntä sekä monet kerrat veivaamaasi monologia jossa toistuu lause: "Sano nyt, olihan se työmies minusta kiinnostunut kun se katsoikin niin pitkään, sano olihan?"
Seuraava potilas.
Olemme/olimme samassa työpaikassa. "Työmies" ei ole mikään remppaukkeli vaan samanlainen työntekijä kuin minäkin.
Ja työmies auttoi minua eräässä asiassa, vaikkei hänen olisi tarvinnut :')
Vierailija kirjoitti:
En kestä ajatusta poikaystävästä toisen naisen kanssa :( En kestä myöskään ajatusta, etten enää kävisi kyläilemässä hänen kanssaan emmekä kokisi enää mitään yhdessä. Toisaalta haluan näyttää hänelle, että minut menettää, jos minua kohtelee ilkeästi... silti sattuu edes ajatella :(
Oletko edes viittätoista? Koska noin puhuu pelkät teinit.
Huomaatko, tässäkin ketjussa vastaat ja selittelet kaikkein tylyimpiin kommentteihin. AP ressu, herää jo...
Vierailija kirjoitti:
Roikut siis paskassa suhteessa sen takia, että et kestä ajatusta poikaystävästä kenenkään toisen kanssa? Nainen, herää. Teillä ei vielä ole lapsia? Yksi neuvo: jos sä et halua omaa selkärankaa kasvattaa, vaan läheisriippuvaisena elää paskassa suhteessa miehen sylkykuppina, niin älä hanki lapsia sen paskan keskelle ja näin aivan viattomia altista siihen samaan.
Sä varmasti saat työmiehen nimen ja yhteystiedot selville jos haluat. Mutta sitä ennen jätä paska poikaystävä ja hanki itsetunto. Ei mitään taukoja suhteeseen, sillä ei ole paskankaan väliä näkeek joku muu sun arvoa, jos sä et itse sitä tee. Hyvä itsetunto on sitä, että tajuaa oman arvonsa, ei suostu huonosti kohdeltavaksi. Ja siihen ei vaikuta pätkääkään se, että mitä joku muu ajattelee. Näkeekö arvoa vai ei. Jos muilta jää hyväksyntää odottamaan, sen saa tehdä lopun elämäänsä.
Miten voisin saada "työmiehen" nimen, jos emme tapaa välttämättä enää koskaan? En mitenkään :(
Juurihan sanoin, että EN edes yritä pitää mitään taukoa suhteesta, ei poikaystävä sellaiseen edes suostuisi. Vaan sitä tarkoitin, että jos emme eroa, niin etäännyn poikaystävästä joksikin aikaa, keskityn omaan elämääni ja annanolen poikaystävän ikävöidä minua.
Miksi tänne sekaan tulee omituisia sanoja. Siis annan poikaystävän ikävöidä minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko edes viittätoista? Koska noin puhuu pelkät teinit.
Tai sellaiset, joilla on tunteita toista kohtaan, mutta ymmärtää faktat ja ymmärtää, että pitäisi jättää se kaikki taakse ikuisesti.
Muistan, kun kävin yksissä poikaystävän juhlissa. Minulla oli erityinen olo. Paikan päällä oli tervetullut ja hyvä olo. Tunsin, että olen parasta poikaystävälleni ja että minusta ollaan kiinnostuneita. Tunsin, että ihmiset ovat onnellisia, kun poikaystävä on löytänyt minut. Poikaystävä oli vuosikausia ilman tyttöystävää, kunnes minä tulin kuvioihin ja poikaystävä hullaantui minusta :( Minulla on ollut niin erityinen olo tästä kaikesta :( En kestä, jos se on ohi... Vaikka tavallaan "haluan" jättää paskan poikaystävän, niin en kuitenkaan halua.
Sä kaipaat sitä aikaa millainen poikaystäväsi oli, kun tutustuitte. Suhteen alussa moni teeskentelee ja näyttää vain parhaimmat puolensa. Nyt se on oma itsensä tai peräti muuttunut ilkeäksi. Jätä se sika!
Olen saanut mysteerimiehen monen monta kertaa kiinni katseesta, siis en edes itse toljota häntä vaan katsahdan päin ja säikähdän tapittavaa silmäparia :-)