Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko bongannut facebookista "salaisuuksia" ennen kuin muut ovat saaneet tietää niistä?

Vierailija
17.12.2016 |

Esim. jos pari alkaa seurustella, niin sen näkee yleensä facebookista ennen kuin he kertovat siitä. Tällä viikollakin bongasin yhden tällaisen melko varman tapauksen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari väärää bongausta olen tehnyt eroista, joita ei sitten tullutkaan.

Vierailija
2/5 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Ja kun en ole Naamakirjassa niin olen säilyttänyt melko hyvin lapsenuskoni siihen, että kaverini ja ystäväni ovat suurimmalta osaltaan fiksuja ja täysipäistä porukkaa. Mutta sen mitä olen saanut muuta kautta kuulla, mitä osa on naamakirjan sivuille postannut, niin on paljastunut etteivät kaikki ole olleet ihan niin fiksuja kuin mitä olen luullut. - jos olisivat jättäneet postaamatta... niin ei heidän hölmöytensä olisi paljastunut, ainakaan niin laajalle joukolle.     

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätini yrittää aina bongata mun facesta juoruja joita lähtee levittämään muille sukulaisille vaikka päivitän todella vähän mitään. Kerran olin laittanut kuvan pitkäaikaisesta poikaystävästäni jonka tämä tätikin oli tavannut ja sitten sen piti siihen mennä kommentoimaan että "oho, kukas tämä on ;) " Oli sitten mummollekin ja ties keille mennyt kertomaan että mulla on joku UUSI mies nyt. Voi hyvä luoja....

Vierailija
4/5 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapariskunta odotti vauvaa, jonka sukupuolta ei oltu kerrottu kenellekään... Nainen kuitenkin kyseli Facebookin hyväntekeväisyysryhmässä poikavauvan vaatteita. Ei varmaan tajunnut, että olin samassa ryhmässä ;)

Vierailija
5/5 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä bongasin tiedon mun seurustelusta. Sikäli hauskaa että silloinen miesystäväni enkä minä kumpikaan olleet feisbuukissa itse. Silti tieto kulki siellä.

Vahvisti uskoani juorubuukista.