Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako jossain vaiheessa luovuttaa unelmakumppanin etsiminen ja tyytyä johonkin saatavilla olevaan?

Vierailija
17.12.2016 |

Olen keski-ikäinen mies ja unelmakumppanini olisi n. parikymppinen, pieni, siro, pitkähiuksinen(värillä ei väliä), liikunnallinen, kiltti, lämminsydäminen, mukava jne. Tällaisia naisia ei Suomessa juurikaan ole, enkä viitsisi Thaimaasta tms. käydä hakemassa, koska pidän äidinkielellä kommunikointia tärkeänä suhteessa. Olen seksisuhteessa lähes kuvailemani unelmanaisen kanssa, mutta hän ei etsi elämänkumppania, eikä hänestä sellaiseksi olisikaan(lapsellinen/naiivi). Joten olen miettinyt, että olisiko viisasta lopettaa unelmien tavoittelu ja tyytyä johonkin vanhempaan ja rumempaan naiseen. Elämme vain kerran ja se puhuu unelmien tavoittelun puolesta, sekä kompromissittomuudesta. Toisaalta yksinkään ei ole aina mukava olla. Mitä olette asiasta mieltä? Onko kenties henkilöitä, jotka ovat lopettaneet unelmakumppanin etsinnän ja tyytyneet johonkin toiseen? Kertokaa ihmeessä näkemyksiänne asiasta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan ottaa jonkun toisen siksi aikaa kunnes löydät mieleisemmän. Suhteeseen siis jonkun kanssa ja sitten etsit parempaa samalla. Naisethan tätä ovat perinteisesti harrastaneet, mikset sinäkin. :)

Vierailija
2/3 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota suhteeseen joku vanha kurppa ja sitten vaikka rahalla parikymppisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän