Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ujohkot ja rauhalliset miehet, millaisista naisista tykkäätte?

Vierailija
17.12.2016 |

Minkälaiset naiset vetää puoleensa, millaisen naisen kanssa haluaisitte pariutua?

Kysymys siis vähän herkille, tunteellisille ja ehkä ujohkoillekin miehille, jotka ette ole niitä supliikeimpia tapauksia, mutta ette mitään syrjäytyneitäkään.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisista kuin kaikki muutkin. Nuorista, kauniista ja seksikkäistä.

Vierailija
2/21 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoilla tisseillä ja kapealla vyötäröllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isoilla tisseillä ja kapealla vyötäröllä.

Nämä on makuasioita.

Vierailija
4/21 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisista kuin olen itsekin. Savuton, raitis, tatuoimaton, lävistyksetön, ujo, rauhallinen, eläinrakas ja liikunnallinen. Tossa nyt joitain ominaisuuksia mutta jos sattuu toiseen rakastumaan oikein kunnolla niin ei noilla ominaisuuksilla niin väliä ole.

M25

Vierailija
5/21 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne varmaan parveilee täällä, ujohkot ja rauhalliset? :D

Ainoat miehet täällä ovat muutama uliuli naisvihaaja ja päivystävät mielenterveysongelmaiset.

Vierailija
6/21 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen ja muutenkin samankaltainen kuin itsekin. Ulkonäöllisesti: Tummat hiukset, pukeutuu hyvin, ei liikaa meikkiä, kauniit silmät, hyvä kroppa (hoikka).

T: Mies 29

Vierailija
7/21 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 12v

Vierailija
8/21 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkennan vielä, että kiinnostaa lähinnä luonteenpiirteet ja muut ominaisuudet kuin ulkonäkö.

-ap

Vierailija
9/21 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettavista.

Vierailija
10/21 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammojen vastakohdista.

Vierailija
11/21 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet pitävät kauniista naisista, persoonassa voi sitten olla vaihtelua. Monille ei ole persoonallakaan merkitystä kunhan saa tussua.

Vierailija
12/21 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen, luonnollinen, tasapainoinen, iloinen, mukava, sellainen jonka kanssa ei koe koko ajan olevansa tarkkailun alla tai joka etsii virheitä, vaan voi olla oma itsensä, enkä tarkoita että pitäisi sietää mitään sikailua tai huonoa käytöstä. Sopivasti seikkailunhalua, ei täysin kotihiiri, eikä myöskään bilehile. Liikunnallinen, muttei liikaa, musiikista kiinnostunut.

Vierailija
13/21 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet ja sievät pikku tsirbuliinikat. Sellainen 155cm pitkä. 

14/21 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on tuollainen, ja itse olen suht samanlainen paitsi vähän ekstrovertimpi. 

15/21 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empaattinen, älykäs, utelias ja ajankohtaisia asioita seuraava, rento. Avopuolisoni rentous ilmenee mm. siten, että hän voi tehdä usean viikon reppureissun ulkomaille todellakin pelkillä käsimatkatavaroilla.

Vierailija
16/21 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kysyä toisinpäin: Minkälaiset naiset pitää rauhallisista, introverteistä ja ei niin supliikkimiehistä?

Olen itse aika hiljainen yleensä isommassa porukassa, vähän ujo mutten kuitenkaan nyhjötä yksikseni nurkassa. Mutta naiset kuitenkaan ei noteeraa usein lainkaan, ellei itse aloita juttua (toki ne puheliaammat tietty kiinnostaa enemmän, kun ne on äänessä koko ajan)

Vierailija
17/21 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaiset naiset vetää puoleensa, millaisen naisen kanssa haluaisitte pariutua?

Kysymys siis vähän herkille, tunteellisille ja ehkä ujohkoillekin miehille, jotka ette ole niitä supliikeimpia tapauksia, mutta ette mitään syrjäytyneitäkään.

Ehkä vähän räväkämpi kuin mitä itse on, ei nyt kuitenkaan kokonaan mua tossunsa alle polje, hymykuopat ihastuttaa aina, vähäinen yli paino ei haittaa pehmeä ja muodokas on nyt vanhemmiten alkanut eniten miellyttää, kunpa ei litkisi alkoholia koska en itsekään juo.

Aito punapää vie aina jalat alta.

Vierailija
18/21 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet pitävät kauniista naisista, persoonassa voi sitten olla vaihtelua. Monille ei ole persoonallakaan merkitystä kunhan saa tussua.

Miten on sitten niin paljon ihan mitättömiä tai jopa rumia miehiä -ja naisia, jotka ovat suhteessa, jos ainoastaan kauniit ihmiset pääsevät parisuhteeseen? Teoriatasolla kaikki haluaa sen kauniin kumppanin, realiteetti kuitenkin tulee yleensä vastaan, ja henkilö päätyy yhteen sellaisen ihmisen kanssa, jonka ulkonäkö ei vastaa yleisiä kauneusstandardeja.

Vierailija
19/21 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiinnostavaa kuulla sellaisia kommentteja, joissa ei keskitytä ulkonäköön

Vierailija
20/21 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi