Miehen Tinder-profiilissa harrastuksena ammuskeluharrastus...
Ei siis ammunta, metsästys tai vastaava, vaan ammuskeluharrastus. Vaikuttaa muuten ihan asialliselta, mutta tuo ammuskeluharrastus häiritsee. Jos olisikin metsästys tai ammunta, niin kuulostaisi edes hieman luotettavammalta. Antaa nyt lähinnä kuvan välinpitämättömästä puuhastelijasta...
Kommentit (8)
Ammuskelu on kyllä ihan hyvä harrastus. Lehmät ja ihmisetkin hämmentyvät.
Jos on tai hänestä tulee match, luonnollisesti kysynet häneltä tästä harrastuksesta?
AP tainnut törmätä minun profiiliini. Voidaan jatkaa asiasta keskustelua ihan täällä.
Harrastan siis myös vauva-palstalla kirjoittelua. Onko tämä plussaa vai miinusta minulle?
T. Mies
Varmaan koittanut olla rento asian suhteen. Kouluampumisen jälkeen kun aseharrasteet joutuivat jokseenkin outoon valoon ja herättivät kummastusta monissa.
Vierailija kirjoitti:
AP tainnut törmätä minun profiiliini. Voidaan jatkaa asiasta keskustelua ihan täällä.
Harrastan siis myös vauva-palstalla kirjoittelua. Onko tämä plussaa vai miinusta minulle?
T. Mies
no okei, en ole kyseinen mies.
mutta ap meni kyllä aika hiljaiseksi viestistäni ilmeisesti.
Omien kokemusten perusteella voin sanoa että myöskään sitä metsästysharrastusta ei kannata mainita. Naiset eivät ymmärrä sen harrastuksen todellista sosiaalista luonnetta ja kuvittelevat sen olevan ainoastaan tappamista. Esimerkiksi minä hirvenmetsästyksessä en ole kertaakaan näiden 10 vuoden aikana laukaissut jahdissa kertaakaan asetta saatika tappanut ainuttakaan eläintä.
Hirvenmetsästys on parhaimmillaan sosiaalista kanssakäymistä, luonnosta nauttimista ja kuntoilua. Mutta ilmeisest se pleikkaria hakkaava nörtti on parempaa seuraa, Ainakin se taitaa olla enemmän kotona kuin metsästäjämies.
Jätä se sika!