Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen Tinder-profiilissa harrastuksena ammuskeluharrastus...

Vierailija
17.12.2016 |

Ei siis ammunta, metsästys tai vastaava, vaan ammuskeluharrastus. Vaikuttaa muuten ihan asialliselta, mutta tuo ammuskeluharrastus häiritsee. Jos olisikin metsästys tai ammunta, niin kuulostaisi edes hieman luotettavammalta. Antaa nyt lähinnä kuvan välinpitämättömästä puuhastelijasta...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/8 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammuskelu on kyllä ihan hyvä harrastus. Lehmät ja ihmisetkin hämmentyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tai hänestä tulee match, luonnollisesti kysynet häneltä tästä harrastuksesta?

Vierailija
4/8 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tainnut törmätä minun profiiliini. Voidaan jatkaa asiasta keskustelua ihan täällä.

Harrastan siis myös vauva-palstalla kirjoittelua. Onko tämä plussaa vai miinusta minulle?

T. Mies

Vierailija
5/8 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan koittanut olla rento asian suhteen. Kouluampumisen jälkeen kun aseharrasteet joutuivat jokseenkin outoon valoon ja herättivät kummastusta monissa.

Vierailija
6/8 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol

Vierailija
7/8 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP tainnut törmätä minun profiiliini. Voidaan jatkaa asiasta keskustelua ihan täällä.

Harrastan siis myös vauva-palstalla kirjoittelua. Onko tämä plussaa vai miinusta minulle?

T. Mies

no okei, en ole kyseinen mies.

mutta ap meni kyllä aika hiljaiseksi viestistäni ilmeisesti.

Vierailija
8/8 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien kokemusten perusteella voin sanoa että myöskään sitä metsästysharrastusta ei kannata mainita. Naiset eivät ymmärrä sen harrastuksen todellista sosiaalista luonnetta ja kuvittelevat sen olevan ainoastaan tappamista. Esimerkiksi minä hirvenmetsästyksessä en ole kertaakaan näiden 10 vuoden aikana laukaissut jahdissa kertaakaan asetta saatika tappanut ainuttakaan eläintä.

Hirvenmetsästys on parhaimmillaan sosiaalista kanssakäymistä, luonnosta nauttimista ja kuntoilua. Mutta ilmeisest se pleikkaria hakkaava nörtti on parempaa seuraa, Ainakin se taitaa olla enemmän kotona kuin metsästäjämies.