Kerrotko hiprakassa intiimiasioitasi ja kadut jälkikäteen? Minä teen niin!
Hitto kun hävettää vieläkin. Viikko sitten firman pikkujouluissa avauduin työkaverille seksijutuistani estottoman avoimesti ja puhuin muutenkin ihan idioottimaisuuksia siellä. Vaikutin ihan ääliöltä pissikseltä. Tekeekö muut tällaista?
Kommentit (7)
Joo, joskus vähän. Ei se oo niin vakavaa :)
Vierailija kirjoitti:
Joo, joskus vähän. Ei se oo niin vakavaa :)
On se. Hävettää. Kaikenmaailman seksijuttuja paljastelen itsestäni.
Ap
Joo mulla myös on tapana avautua kännissä kaikesta mahdollisesta kenelle tahansa. Mutta ei se nyt niin vakavaa ole ja kyllä muutkin sitä harrastaa. Ja ainakaan minä en ole saanut näistä avautumisista jälkikäteen kuulla, vaikka on kyllä nolottanut.
T: Ääliöpissis
Ihan normaalia otsalohkon toiminnan vajausta. :) Kerron mäkin, mutta ihan kaikista yksityisimmille jutuille pelaa sensuuri humalassakin.
Joskus, mutta mä osaan jutella tuommoisia typeriä selvinkinpäin.
En kerro edes kovin noloja asioita ja häpeän silti, koska en selvin päin puhu ihmisille mistään asioistani muutenkaan.
Lohdutusta:
1)Ne ihmiset tuskin muistavat kovin tarkasti mitä olet puhunut, eivätkä varmasti koe niiden olevan erikoisia juttuja vaikka muistaisivatkin - hekin ovat ihmisiä joilla on seksuaalisuus, voivat jopa samaistua!
2) Ne muutkin todennäköisesti kertovat/ovat kertoneet kännissä juttuja, joita jälkeenpäin häpeävät, mutta tuskin sinäkään niitä muistelet tai eteenpäin levittelet?
3) Se kaikki on vaan sun aivoissasi, häpeää voi tuntea helposti ilman, että sille on mitään todellista syytä! Elämä ei oo niin vakavaa, meidän egolla on vaan sellanen illuusio että olisimme muidenkin silmissä yhtä tärkeitä ja näkyviä, vaikka tietenkin tarkastelemme itseämme tarkemmin kuin muita.
4) Se häpeä menee ohi ja koko asia unohtuu.
Up