No nyt on tytöllä aivan mahtava kroppa
Kommentit (24)
On se hienoa nähdä ihmisten vessoja noissa kuvissa.
Nämä ketjut ovat kyllä parhaita, koska näissä aina paljastuu, että pahimpia naisvihaajia ovat naiset itse.
Kuten sanoin edellisessä ketjussa, tuon tissit roikkuu navassa kun vähänkin ikää tulee. Jennifer Anistonin pienet rinnat pysyy hyvinä vielä keski-ikäisenäkin.
https://www.google.fi/amp/www.popsugar.com/fashion/Jennifer-Aniston-Bol…
No ei minusta. Isot rinnat, mutta vartalo ihan tasapötkelö, ei vyötäröä eikä lantiota. Voisi olla oikein nätti nuori nainen, jos joko opettelisi meikkaamaan tai luopuisi ainakin tuosta ylimääräisestä contouringista (tuo kuvan nenävarjostus on suorastaan jäätävä ja minä en todellakaan ole mikään meikkiammattilainen!)
Jättimäiset tissit != mahtava kroppa
M
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/BJ5gnC_jddQ/?taken-by=rossijutta
Pelle. En tykkää. "Reisvako" esillä ja liian isot ryntäät.
Tissit pelastaa niin paljon, jos muidulla ei olisi noin isoja niin ei olisi kaksisen näköinen.
En kropasta tiedä, mutta meikki on ihan karmea. Noin tumma contour saa naaman näyttämään likaiselta ja tytön 20 vuotta vanhemmalta. :/
Joo, onhan siinä tisseillä kokoa. Ihan nätti kyllä, vaikka kuvat ovat melkoista runkkumatskua ala duckface mutta kukin tyylillään.
Suorastaan oksettaa jo nämä huorien tyrkkykuvat.
Lukeeko kukaan muu näiden tyttöjen IG-kuvien kommentteja koskaan huvikseen? Hirveä määrä toinen toistaan rumempia peräkylän poikia kommentoimassa "KAUNIS!!!! <333" vaikka kuvassa ei näkyisi kuin tissit. :D
Kuin tumma versio Maisasta. Halvan näköinen, naisessa pitää olla aistillisuutta, ja älyn loistaa silmistä. Sarjassa 13 tusinassa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä ketjut ovat kyllä parhaita, koska näissä aina paljastuu, että pahimpia naisvihaajia ovat naiset itse.
Miten niin naiset,minä ainakin olen mies ja suorastaan vihaan näitä huomiohuorauskuvia.
Naiset on vajonnut käsittämättömän alas,ei tietenkään kaikki mutta nämä "instanaiset".
Kyllä mulle kelpais jos vaan sais.
Milläs tuollainen harrastaa liikuntaa pitääkseen vartalon mahtavassa kunnossa ilman että varpaat on mustelmilla?
Ei oo kyllä kroppas kovin kummonen, noin isot tissit saa näyttämään lihavalta. Ei jatkoon.