Yleisiä ihmisten tietämättömyyksiä
Pistä mitä olet huomannut alas ja yläpeukkua hyville ja alapeukkua huonoille.
Kommentit (471)
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän monet ihmiset luulevat huumetestien olevan tarkkoja.
Yllättävän monet myös luulee ettei koskaan kukaan voi mennä toisen sijasta huumetesteihin. Kyllä voi, vaikkei se laillista olekkaan.
Vierailija kirjoitti:
Monet lääkärit tietävät yllättävän vähän kolmiolääkkeiden vaikutuksista, joten ihmiset menevät huume aiheisille foorumeille kyselemään esim. pregabaliinin vieroitusoireista.
Jep. Mulle määrättiin hermosärkyihin lyricaa (pregabaliini) ja lääkäri selitti että tässä on hyvä lääke, jossa on hyvin vähän sivuvaikutuksia, eikä aiheuta riippuvuutta. Järkytys oli aika suuri, kun lääkettä googlettaessa paljastui sen todella suuri väärinkäyttöpotentiaali, useat sivuvaikutukset ja voimakas koukuttavuus. Monet narkkarit ovat valmiita kyseisiä nappeja ostamaan hyvään hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neuvostoliitto aloitti Talvisodan sen takia, että Suomi oli liittoutunut Hitlerin Saksan kanssa ja uhkasi NL:oa.
Ovatko alapeukuttajat sitä mieltä, että väite on totta?
Kielioppivirhe...
Jopa korkeasti koulutetuilla tapaa sellaista käsitystä, että verovähennys tarkoittaa sitä, että verottaja maksaa kaiken. Mulle ollaan kateellisia työmatkavähennyksistä, tajuamatta, että rahaa jäisi käteen paljon enemmän jos puoliso löytäisi työpaikan läheltä minun työpaikkaani ja voisimme muuttaa lähemmäksi. No nyt on näin käymässä. Veroja menee enemmän jatkossa, mutta työmatkakuluja minulla ei enää jatkossa ole. Voitolle jään. Silti jotkut ovat vahingoniloisia, kun en enää ensi vuodelta saa isoja veronpalautuksia (Vuodelta 2015 yli 3000). Heh, eivät ole kuitenkaan kateellisia siitä, että mulla jää huomattavasti suuremmat kulut pois.
Ei ymmärretä millä periatteella päivittäisessä käytössä olevat laitteet toimivat.
HYLA on Valion oma nimitys vähälaktoosisille tuotteille. Arlalla se on Into ja muissa maininta vähälaktoosinen tms.
Aina kun joku kysyy kyseisiä tuotteita niin ne ei käy kun siinä ei lue HYLA 😁 eikä uskota muita merkintöjä.
Vierailija kirjoitti:
HYLA on Valion oma nimitys vähälaktoosisille tuotteille. Arlalla se on Into ja muissa maininta vähälaktoosinen tms.
Aina kun joku kysyy kyseisiä tuotteita niin ne ei käy kun siinä ei lue HYLA 😁 eikä uskota muita merkintöjä.
Joo ja tuollaiset ihmiset saavat käydä äänestämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yskiessä suu suojataan kyynärtaipeella, nenäliinalla tai kämmenselällä. Ei kämmenellä, josta pöpöt leviävät kaiteisiin jne. Iljettävää, kun osa yskii niin, että pöpöjä lentää ympäriinsä. Heikommassa kunnossa olevat, esimerkiksi vanhukset, syöpää potevat tai allogeenisen kantasolusiirteen saaneet voivat kuolla flunssaan.
Misantrooppina yskin aina kämmeneeni enkä koskaan pese käsiäni wc:ssä.
Saatat tappaa jonkun syöpää sairastavan.
Olen pahoillani heikosta taustastasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yskiessä suu suojataan kyynärtaipeella, nenäliinalla tai kämmenselällä. Ei kämmenellä, josta pöpöt leviävät kaiteisiin jne. Iljettävää, kun osa yskii niin, että pöpöjä lentää ympäriinsä. Heikommassa kunnossa olevat, esimerkiksi vanhukset, syöpää potevat tai allogeenisen kantasolusiirteen saaneet voivat kuolla flunssaan.
Misantrooppina yskin aina kämmeneeni enkä koskaan pese käsiäni wc:ssä.
Saatat tappaa jonkun syöpää sairastavan.
Olen pahoillani heikosta taustastasi.
Niin saatat sinäkin.
Toisissa elää edelleen sitkeässä usko, että on olemassa alilämpöä flunssan tms tilan oireena. Todellisuudessa alilämpö liittyy joko vakavaan hypotermiaan, kilpirauhasen vajaatoimintaan tai muuten todella alhaiseen perusaineenvaihdunnan tasoon esim pahassa alipainossa.
Toiset taas kuvittelee, että heillä on kuumetta/"lämpöä" mittarin näyttäessä 36,9 koska "mulla on siis normaalisti keskimääräistä matalampi ruumiinlämpö joten mulle jo yli 36,5 on kuumetta."
Moni uskoo valheelliseen propagandahokemaan, jonka mukaan naisen euro olisi 80 senttiä.
Aika monet luulevat, että ihmiset, jotka pakenevat kotimaastaan, ovat automaattisesti sekä kouluttamattomia että huonoja, rikollisia ihmisiä.
Toinen mikä ihmetyttää on, että monet luulevat, että turvapaikkaa hakevalla olisi mahdollisuus vaikuttaa siellä omassa maassaan tilanteeseen positiivisesti ("miksei ne jää sinne omaan maahansa ja laita siellä asioita kuntoon"). Kannattaisi siinä kohtaa mietitä, millaiset mahdollisuudet jollain keskiverto taviksella oikeasti on laittaa jonkun valtion asioita kuntoon.
Jopa monet muka kristityt ovat käsityksessä, että raamatun mukaan ihmisistä tulee kuollessaan enkeleitä.
Huomattava osa kristityistä luulee, että ateistit palvovat saatanaa.
ihmiset eivät tiedä että psykiatria on Rockefeller ja jopa militaari rahoitteista ja poliittista . Uskovat siihen kuin Jumalan sanaan , mittaavat ihmistä duagnoosein vaikka Jeesus kielsi mittaamasta " sillä mitalla millä te mittaatte tullaan teidät mittaamaan. psykiatria on epädemokraattista ja luo ihmisten väliin hierarkiaa valtaapitävien ollessa huipulla.
Avatkaa silmät.