Tiisun (?) keikka Yle Teemalla
Mikä helvetin bändi toi oikein on ja kuka tätä vinkumista jaksaa kuunnella?
Kommentit (12)
Just nyt tulee Tiisun keikka Yle2:lta ja aivan kamalaa. Voisiko joku Tiisu-fani valaista mihin noiden suosio perustuu? Ei ole ainakaan laulunlahjalla artistia siunattu :D
Ilmeisesti niillä on joku hyvä pössis- luonnonlapsi-hippi-imago? Lavakohelluksella ja "taiteellisuudella" korvataan muita puitteita?
Eipä se suosio nyt kovin suurta ole, kun yleisöä on paikalla parikymmentä henkilöä. Enkä kyllä lavapreesenssin perusteella ihmettele... Marginaalikamaa, joihinkin uppoaa.
Ihan hauskaa katseltavaa mun mielestä
Mistä bändin nimi tulee? Pliisu oli jo varattu?
Ai tääkö oli nyt sitten se Tiisu? Olin eri huoneessa kuin tölsy enkä laiskuuttani jaksanut mennä sitä hiljentämään. Mielessäni vaan mietin, että vmp. Tiisusta tiedän vaan sen, että omituisen näköisiä ja hassusti puhuvia jamppoja oli joskus muinoin ylen aamutv:ssä jututettavana, mutta heidän musiikkiaan en ollut ennen kuullut kuin vasta nyt.
Mä tiedän Tiisusta vain, että J. Karjalaisen poika soittaa bändissä.
Tiisussa kitaraa soittaa Väinö Karjalainen, Jukka "J" Karjalaisen poika. Sillä perusteeella päässyt televisioon.
Vierailija kirjoitti:
Eipä se suosio nyt kovin suurta ole, kun yleisöä on paikalla parikymmentä henkilöä. Enkä kyllä lavapreesenssin perusteella ihmettele... Marginaalikamaa, joihinkin uppoaa.
Mitä miinustelette? Katsokaa itse telkkarista. Ja niitä aktiivisia keikkaa seuraavia "faneja" näyttäisi olevan vielä tuotakin vähemmän. Paikkana kuitenkin Ruisrock.
Mahtava bändi! Mielestäni paras suomalainen live-bändi. Huikea energian määrä ja aina jää kestohymy päälle keikan jälkeen. Nuorilla kundeilla myös paljon oivaltavia, hauskoja sanoituksia. Laulajan ilmeitä ja eleitä jää hypnoosissa seuraamaan, kun on niin persoonallinen. Tykkään kovasti!
Tiisu on ihana, eipä mulla muuta