Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on epäasiallista käytöstä työpaikalla?

Vierailija
17.12.2016 |

Jos joku ei suoraan hauku tyhmäksi, osaamattomaksi, laiskaksi ja epäluotettavaksi käyttämällä varsinaisesti noita sanoja, mutta jatkuvasti antaa ymmärtää valituilla sananmuodoilla näin, niin onko se epäasiallista käytöstä?

Tyyliin että jatkuvasti aggressiivisesti ja vihaisesti ilmoittaa, että "miten voit kuvitella, että tämä olisi kelvollista työtä?" ja "kun sinuun ei voi luottaa" ja "et vain yhtään tajua" ja "etkö nyt vain tajua että ei tätä näin voi tehdä" tms.

Tuo "et vain tajua" toistuu jatkuvasti. Asioista, joista sitten se, mitä olen sanonut onkin pitänyt paikkaansa. Eikä mitään ohjeita, perusteita sille miksi minä ja työni olemme kelvottomia tai miten asiat sitten pitäisi tehdä eri tavoin.

Kyllä minua ja työtäni saa kritisoida, mutta varsinkin kun kyseessä on työpaikka jossa aloitin vasta pari kuukautta sitten, en ole saanut mitään perehdytystä, ohjeistusta tms. eikä mitään perusteluja tai vaihtoehtoisia ohjeita anneta, niin jatkuva aggressiivisuus ja mitätöiminen eivät tunnu kovin järkevältä työnteolta.

Mutta olenko vain liian herkkä? Vai onko tämä epäasiallista käytöstä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla