Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu on varmasti mielensäpahoittajien suosikkiaikaa.

Sivustaseuraaja 35v
17.12.2016 |

Kun saa valittaa, kuinka itse tekee kaikki jouluruoat alusta asti itse eikä osta mitään valmiina kaupasta, ostaa muille suurella vaivalla kalliita lahjoja vaikka itselle ei missään nimessä halua mitään (ja jos joku erehtyy hänelle jotain ostamaan, niin hän vaatii rahaa korvaukseksi mielensä pahoittamisesta), siivoaa koko asunnon joka sopukan itse eikä kukaan tietenkään auta mitenkään vaikka muut olisivat valmiita auttamaan. Tunnen montakin tällaista ihmistä, jotka ovat sellaisia että mitä enemmän heitä yrittää auttaa, sitä pontevammin he kieltäytyvät avusta mutta uhrautuvat, valittavat ja esittävät marttyyria tekemällä kaiken itse että muilla olisi hyvä joulu mutta mitään apua ei tietenkään hänelle kukaan anna vaikka tosiasiassa hän ei sitä huoli. Jos joku vieraista sattuu tuomaan valmiina jotain ruokaa, leivonnaisia tai vaikka lahjan, niin hän raivostuu koska hänhän sanoi, että ei tarvitse mitään apua eikä tietenkään halua mitään lahjoja, koska on jo aikuinen ja lahjat on tarkoitettu lapsille. Kun sitten vieraat sanovat, että samalla lailla hekin ovat aikuisia eivätkä he tarvitse mitään lahjoja, niin tämä mielensä pahoittaja ei tietenkään usko sitä, vaan juoksee niska limassa kaupasta toiseen hirveässä tungoksessa ostamassa kalliita lahjoja vähillä rahoillaan ja paketoi niitä sitten yömyöhään asti vaikka olisi triljoona muutakin työtä tehtävänä. Ruokia pitää olla valtava määrä, vaikka se tiedetään etukäteen, että ne kaikki eivät tule millään syödyksi ja sitten saa siitäkin valittaa ja hehkuttaa sitä, että kuinka itse sen teki alusta loppuun asti itse sitä sitten millään jakseta syödä. Sitten asunnostakin on joka ikinen paikka siivottava lattiasta kattoon asti juuri ennen joulua ja sekin on tehtävä täysin itse ilman muiden apua että saa valittaa, että itse vain raataa, kukaan ei auta vaan päinvastoin sotkevat sitä mukaan kun mielensä pahoittaja ehtii siivota.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hirveesti kirjotettu pötköön että en viittinyt edes lukea.Opettele kirjottamaan

Vierailija
2/3 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Olisi voinut toki jakaa kappaleisiin. Olisi ollut kevyempää lukea:)

mutta totta, jotkut ihmiset nyt sattuvat olemaan tuommoisia, itse en kuitenkaan siitä mieltäni pahoita;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jonkun ulkopuolisen tunteiden pitäisi minua liikuttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi