Opettajat, katsotteko Vilmaa kun joululoma alkaa?
Haluaisin laittaa kysymyksen yhdestä 9-luokalaisen numerosta, on saanut todistukseen 8, vaikka kokeista 10- ja 9 1/2. Aktiivisia tuntimerkintöjäkin tullut. Täytyyhän tuossa olla joku virhe mielestäni.
Kommentit (10)
No en katso. Tuskin itsekään teet töitä joululomalla? Voit kysyä kun kevätlukukausi alkaa
Ei kai joululoma ole alkanut vielä missään? Mitä väliä edes on sillä, lukeeko opettaja Wilmaa joululomalla? Hän lukee viestisi sitten, kun lukee. Miksi vastaus pitäisi saada välittömästi?
Joululoma on alkanut meidän kaupungissa. Aika tylyjä vastauksia asialliseen kysymykseen. Palsta ei petä.
Minulla on puhelimessa Wilma-sovellus, joten saan aina ilmoituksen uudesta viestistä. Luen yleensä viestit heti ne saatuani ihan siksi, ettei niitä ehdi työaikana lukea kuitenkaan. Iltaisin, viikonloppuisin ja lomilla vastaan osaan viesteistä, osaan en. Kysymyksiin arviointiperusteista vastaan vain työajalla, koska kaikki työhön liittyvät paperit ovat työpaikalla, enkä pysty tarkistamatta välisuoritusten arvosanoja ja muita opiskelijaa koskevia merkintöjä antamaan vastausta.
Kun joululoma alkaa, olen jo lentokentällä tai koneessa enkä mieti töitä ollenkaan. Toivotavasti sinäkään et hoida lomallasi työasioita.
Tuntiaktiivisuus vaikuttaa ainakin yhdellä numerolla. Ja käytös
Ehdit kysyä loman jälkeenkin. Meillä loma alkaa vasta ensi to. Mikä kunta?
Kysy, ope vastaa kun on wilman ääressä.
Ihan hyvin voi olla näppäilyvirhe.
Vierailija kirjoitti:
Tuntiaktiivisuus vaikuttaa ainakin yhdellä numerolla. Ja käytös
Käytösarvosana on erikseen mutta tietenkin kun ja jos oppilas käyttää oppitunnilla paljon aikaa turhaan hästäämiseen, oman ja muiden opiskelun häiriköimiseen ja opiskelun vaikeuttamiseen niin tietenkin oppiaineen arvosana laskee em.asioiden vuoksi. Ja voin melkein vannoa että lapsesi opettaja on kertonut hänelle arvosanan perusteet. Voi että joskus ottaa päähän kun joku vanhempi ottaa yhteyttä kuullakseen arviointiperusteet ja sanoo lapsensa sanoneen että minä en ole perustellut arvosanaa hänelle vaikka tietenkin olen.
?