Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko joku kehittää tahallaan riidan tyhjästä välttääkseen vastuitaan?

Vierailija
17.12.2016 |

Onko tällaisia ihmisiä? Rupesin miettimään, että voisiko olla tästä kyse.. Puoliso kehitti tänä aamuna riidan ihan tyhjästä (kahvi ei ollut hänen herätessään riittävän kuumaa, koska olin keittänyt sen jo tuntia aikaisemmin). Suuttui ja huusi ja häipyä. Jäin ihmetellen katsomaan perään enkä saanut sanottua sanaakaan itse asiaan, koska huuto tuli niin yllätyksenä. Meillä on täksi iltapäiväksi sovittu meno yhteen kyläpaikkaan. Tiedän, että hän ei niin innoissaan sinne ole menemässä mutta ei toisaalta sanonut että ei halua mennä kun kutsu tuli vaan sanoi että mennään vaan. Mutta nyt siis on vihaisena jossain (?) enkä usko että palaa kuin vasta illalla. Alan kallistua siihen että kehitti riidan tahallaan välttääkseen tuon kyläpaikan. Koska tällaista on tapahtunut ennenkin. Joku epämukava vastuu tiedossa ja muutama tunti tai päivä sitä ennen hän suuttuu ihan tyhjästä ja vihaisuutensa varjolla sitten mököttää yksin autossa tai häipyy jonnekin. Vai olenkohan ihan väärässä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt ihan varma, että haluat olla tollasen ihmisen kanssa suhteessa?

Vierailija
2/19 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisekseen, missä tossa on riita? Ettehän te ole riidelleet edes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja toisekseen, missä tossa on riita? Ettehän te ole riidelleet edes.

Hyvä kysymys. Mies suuttui ja huusi minulle, siksi se TUNTUI riidalta. Minä en saanut sanaa suustani. Hän häipyi vihaisena. Ap. 

Vierailija
4/19 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvä kikka. Toinen on päänsärky.

Vierailija
5/19 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutkun sen "lompakko" on hyvä sängyssä!

Vierailija
6/19 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aloittaja. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutkun sen "lompakko" on hyvä sängyssä!

Minulla on isompi palkka kuin hänellä. Sängyssä ollaan ihan yhtä hyviä. Ap.

Vierailija
7/19 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Alkoholisti

Vierailija
8/19 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, luulen että olet oikeassa. Ja olipa miten vain, tuollainen käytös sinua kohtaan on henkstä väkivaltaa joka voi saada sinut ns. elämään munankuorilla.

Vierailija
9/19 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähetän sulle halauksen, koska miehesi käytös kuulostaa todella ilkeältä. Toivon, että voitte keskustella siitä, että noin ei ole ok toimia. Toisen mielen pahoittaminen pikkujutusta on julmaa, ja pakeneminen ilman tietoa paluusta todella julmaa. Mitä se oikein pelaa, eihän tuo ole hyväksyttävää!

Vierailija
10/19 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on yhteinen ystäväpariskuntamme, joiden lapsi on meidän kummilapsi. Ei olla kuitenkaan enää tavattu kovin usein, koska he muuttivat 150 kilometrin päähän. Mies ei ole oikein koskaan tykännyt käydä kahvilla ystävien luona, mutta mielestäni joulun alla olisi ihan ok tunniksi tai kahdeksi mennä vaihtamaan kuulumisia ja viedä kummilapselle se joululahja. En ymmärrä miksi ei voinut vaan sanoa suoraan, jos ei halua mennä tai ehdottaa että postitetaan se lahja tai jotain. Nyt on sovittu meneminen enkä tiedä mitä tässä pitäisi tehdä. Tilanne on minulle kiusallinen. Ap. 

Vierailija
11/19 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ollaan siis naimisissa, ja tänään vasta rupesin tajuamaan että voisiko tällaisesta olla kyse. Kyllähän asia minua aika paljon häiritsee. Ap. 

Vierailija
12/19 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Alkoholisti

No alkoholisti hän ei ole. Ottaa yhden saunakaljan parina iltana kuussa. Ap.

Vierailija
13/19 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan. Mun eksä onnistui monta kertaa kehittämää tilanteen kauheaksi kriisiksi, josta seurasi se, että olen niin pska ihminen elää on pakko ottaa vähän etäisyyttä ja mennä autotalliin puuhastelemaan.

Ne riidat oli oikeasti sellaisia, että loppuaikoina vaan istuin ja katselin näytelmää, jossa hän riiteli molempien vuorosanat. Tiesin että ainoa mitä hän petasi oli vapautumista kaikista "kohtuuttomista vaatimuksista", joita hänelle asetin.

Autotallissa puuhasteluun liittyi oleellisesti viina. Ja vaatimukset saattoi just olla jotain sellaista, mikä olisi pakottanut olemaan selvinpäin.

Vierailija
14/19 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo siltä kuulostaa. Exä teki aina noin, juuri ennen menoa kehitti riidan jostain aiheesta josta olisi voitu keskustella myöhemminkin. Ja sitten jäi kotiin mököttämään. Itse olen sellainen että jos ei huvita lähteä niin sanon suoraan, joten meni kauan tajuta että mistä on kyse. Normaalisti meidän riidat oli sellaisia että tapeltiin 10 min ja lepyttiin ja sovittiin heti. Mutta kun oli menoa niin veti kaiken yli ja pilasi koko päivän jonkun pikkuasian takia. Lapsellista.

Vierailija
15/19 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan ihmeissäni voisiko oikeasti olla tällaisesta kyse. Miksi en ole tajunnut asiaa aiemmin? Voiko mies muuttua? Mitä minun nyt pitää tehdä. Joudun perumaan sen kyläpaikan, koska en jaksa lähteä yksin ajamaan sitä 300 kilometriä ja sitten selittelemään että miksi tulinkin yksin. Millainen ihminen tekee tällaista? Enkö tunne aviomiestäni yhtään? Entä jos olen tulkinnut koko tilanteen ihan väärin? 

Vierailija
16/19 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan ihmeissäni voisiko oikeasti olla tällaisesta kyse. Miksi en ole tajunnut asiaa aiemmin? Voiko mies muuttua? Mitä minun nyt pitää tehdä. Joudun perumaan sen kyläpaikan, koska en jaksa lähteä yksin ajamaan sitä 300 kilometriä ja sitten selittelemään että miksi tulinkin yksin. Millainen ihminen tekee tällaista? Enkö tunne aviomiestäni yhtään? Entä jos olen tulkinnut koko tilanteen ihan väärin? 

Ap siis tämän kirjoitti. Unohdin allekirjoittaa viestin.

Vierailija
17/19 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/19 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Onkohan sun exä mun nyxä. 😆 Kuulostaa niin samalta. Mutta siis, aivan järkyttävän ärsyttävää, ja kun toisaalta jo tiedät että näin tulee käymään mutta aina toivot et jos tää kerta oliski eri.

Vierailija
19/19 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakka on valinnut kantensa. Samalla tavalla sinäkin luistat vastuistasi tekosyiden varjolla.

Jos olisit vastuullinen, hoitaisit asiat niin, että et pahoita kummilapsen mieltä aikuisten kiukuttelun vuoksi. Voisit hyvin tehdä kivan päiväretken kummilapsen luokse. Nauttisit autossa mielimusiikista ilman kompromisseja, kävisit matkalla hyvin syömässä ja vaikka jossain kivassa kohteessa, kun mies ei ole mukana jarruttelemassa. Hoitaisit kummivelvollisuudet vastuullisesti.

Sen sijaan ensin mies kiukuttelee, kun ei halua lähteä, ja perään sinäkin kiukuttelet, että et halua lähteä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi