onko se yleistä että epävakaat persoonat katkasee välit ystäviinsä.
Kommentit (45)
Kuulostat itse epävakaalta. Olet tehnyt tästä jo useamman aloituksen tänne. Eivätkö vastaukset kelpaa vai miksi pitää edelleen jankata samasta asiasta? Mitä jos antaisit ex kaverisi olla jo ja miettisit uusia tuulia? Selvästi hänellä oli hyvä syy, miksei hän halua olla enää tekimisissä jankkaajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo. Aivojenkin käyttö on sallittua . Satasella se olet sinä jolla on pershäiriö kun menet asiaa kysymääkin psykiatrilta. Tämä alistaminen on kirjattu ja rakennettu sisään psykiatriaaan. Älkää uskoko näitä äijiä ja ämmiä siellä. Ne saavat palkkaa että kusettavat.
Diagnooseja ei tehdä siksi, että ihmiset saisivat huonon käytöksensä anteeksi, vaan jotta he voisivat oppia ymmärtämään omia vaikuttimiaan ja ymmärryksen ja vaivannäön kautta päästä irti tästä huonosta käytöksestä, joka tuottaa tuskaa paitsi muille ihmisille, myös "huonolle ihmiselle" itselleen.
Diagnoosit ovat sitä varten, että hoito toteutetaan niiden pohjalta.
Täyttä potaskaa. Diagnoosi on leima jolla kontrollitoimet aloitetaan ja sitä kutsutaan nimellä " hoito". Ihminen otetaan muka " suojaan" , heh. Laitetaan huoneeseen ja ruokitaan ja lääkettä naamaan. Ja vieläkin pahempaa tikut silmiin.... :)!
Täyttä vallankäyttöähän tuo on. Ei mitään tekemistä minkään ihmistä kunnioittavan oikean aidon auttamisen kanssa. Palkannauttijat maksimoivat asiakasmääränsä tehokkaasti.
Millaiset diagnoosit sinulle tuli 😂? Sen verta kipeetä settiä selvästi sairaudentunnittomalta sairaalta henkilöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä ihan rautalangasta : psykiatrit saavat palkkaa juuri siistä että he kirjoittavat kulloinkin yhteiskunnallisen sopimuksen mukaisia diagnooseja juuri niille joitten on määrä olla häviäjiä Suomessakin.
Sillä tosiasiaalla onko ko ihminen looseri ei ole MITÄÄN TEKEMISTÄ sinällään tuon diagnoosin kanssa vaan sillä MIKÄ ASEMA höneen halutaan lyödä.
Niin ja kuinka pitkään hönen halutaan elävän ja saako lisääntyä myös.
Ellei haluta että elää pitkään tai lisääntyy saa semmosen diagnoosin jolla estetään näin tapahtumasta.
Taustoissa jo se että isoisäsi oli vaikka sotilaskarkuri tai muuten poliittisesti " väärää" mieltä riittää siihen että saat rankan diagnoosin . Jos olet vammainen ja poistolistalla tai avuton vanhus ja poistolistalla saat diagnoosin jolla sinut masennetaan a poistetaan nopeasti .
Talonvaltaukseen osallistuneet saavat sataprosenttisesti diagnoosin jos erehtyvät aukaisemaankaan noitten ovea.
Andrei Saharov sai älykkönä kokea mieleisairaalaan sulkemisia ja pakkolääkitystä vaikka oli eniten realiteeteissa kuin kaikki muut. Olkaa nyt kriittisiä tälle psykiatrialle. Mieltä ei voi mitata ja ne ovat ihan höttöperusteita kun ihmisten elämiä mitatataan noilla diagnooseilla.
Joo, ehkä mieltä ei voi mitata, mutta itselläni "mittarina" toimii se, että kun toimintakykyni ajoittain laskee normaalista sellaiseksi, että en esim.pariin kuukauteen selviydy edes tavallisista arjen askareista, niin tiedän olevani sairas. On se sitten mitä tahansa jonkun muun mielestä, niin minulle se on sairaus, ja olen kiitollinen että sitä silloin myös sairautena hoidetaan. Mitään pakkolääkitystä tai mielisairaalaan sulkemisia en ole joutunut kokemaan.
Saatte kuulkaa olla ihan varmoja että kaikkein väärällisimmat ja hulluimmat ihmiset ovat vallan ylimmillä orsilla :)!
Psykiatrit aloittivat toimintansa Rockefellerin aloitteesta Usassa ja sieltähän ne meidänkin lekurit oppinsa hakevat. Arvatkaapa vaan mikä into oli ko pankkiirisuvulla saada " parannettua " porukkaa ? Ja kuinka johtavat psykiatrit olivat järjestään juuri juuatliaiia tai kuinka ns natsisakki hyödynsi oppejaan? Ei kyllä muuta kommentoitavaa tähän.
Meilläkin psykiatri joka antoi diagnoosin Nils Gustaffssonille puhui vammaisuudesta kuin natsi. Militaarilla on köytössäään ja puolellaan siten kaikki johtavat psykiatrit.
Tarvittaessa vaan tikut silmiin joo:)!
Aivot narikasta porukat!
Aa, nyt koko psykiatria on Rokkefellereiden aikaansaama salaliitto 😂. Pienet vainoharhat päällä kenties?
Juuri katkaisin 24v kestäneen lapsuudenystävä kaverisuhteen koska viimeist 5v kuuntelin ensin hänen ja exänsä ongelmia sitten vielä pari vuotta uuden miehen kanssa ongelmia. Tajusin etten ole hänelle muutakun paskalaari johon kaataa pahan olonsa. En saanut puhua asioista jotka minua kiinnosti vaikka ei välttämättä häntä. Minulla 10v suhde itsellä ja muutenkin hyvä elämä mistä tuntui olevan kateellinen, väitti että minulle kaikki oli kilpailua, taisikin olla hän joka kilpaili minua vastaan. Viimeisimpänä hän tuli raskaaksi ja minä 5kk hänen jälkeen ja hänen reaktio siihen ei ollut mitenkään normaalin innostunut kun kerroin asiasta ja tuli olo että en saisi olla raskaana. 5kk koin huonoa omaatuntoa siitä että olin raskaana. Aivan kamala akka. Myönsi itsekkin miellyttävänsä kavereitaan koska ei osaa sanoa ei, ja sitten raivoissaan aina lähti tapaamisista kun oli tehnyt asioita mitä ei olisi halunnut. No, hän saa nyt yksin kiillotella sädekehäänsä narsisti kumppaninsa kanssa.
Freud veti ooppiumia ja Jung paneskeli naispotilaitaan. Kuitenkin molempien herrojen opit ovat täällä näihin päiviin saakka ylin sana eikä noillakaan äijillä diagnoosia joilla olisi lytätty. Haha!