Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa asioista, joissa olette ehdottoman tiukkoja tai joissa ette voi joustaa periaatteistanne

Vierailija
17.12.2016 |

Sellaisiakin asioita, joita ette voi sanoa ääneen, koska teitä pidettäisiin tiukkapipoina tai hulluina kontrollifriikkeinä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna muille kuin omalle aviopuolisolleni. Tiukka linja.

Vierailija
2/32 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskia ei heitetä maahan.

Laskut maksetaan ajallaan, eikä sitten joskus.

Ruokaa ei laiteta roskiin, vaan kompostoidaan.

Vanhentuneilla matkustusasiakirjoilla ei mennä ulkomaille (joo, ei niillä varsinaisesti muutenkaan MENNÄ; mutta tiedätte mitä tarkoitan)

Lapsille ei valehdella joulupukista.

Kännissä ei ajeta autoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jousta omista rajoistani. Minua ei voi painostaa tai syyllistää tekemään sellaista, mitä en halua. Emotionaalinen manipulointi esimerkiksi loukkaantumalla ja ruikuttamalla saa minut vain halveksmaan toista ihmistä. Olen mieluummin "hankala tyyppi" kuin "kynnysmatto".

Muita asioita, joissa en jousta: lapsettomuus, vain hyvän näköisten naisten deittailu, kunnon yöunet, hedonistiset arvot.

Vierailija
4/32 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö lihaa.

En hyväksy pettämistä.

En hyväksy eläinten kaltoinkohtelua.

En hyväksy väkivaltaa muutoin kuin puolustautuessa.

Kiusaajille kunnon sanktiot, rikosilmoitus ja koulun vaihto.

Kissoja vapaana pitäville sakot ja eläintenpitokielto ehdottomasti.

Kännissä ei ajeta!!

Vierailija
5/32 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, roskaaminen myös rangaistavaksi.

6/32 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellainen periaate, et auton alle ei saa juosta.

Vierailija
7/32 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persereikä olkoon tiukka, ei tunkeilua sinne.

Vierailija
8/32 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En anna muille kuin omalle aviopuolisolleni. Tiukka linja.

Hähää nyt jotakuta ärsyttää, alapeukkua alapeukkua...

Vierailija
9/32 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimiä ei kohdella kaltoin. Siitä en jousta vaikka mikä olisi.

Vierailija
10/32 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen kuuluu vastaanottaa työtä, vaikka työ ei olisi kiinnostavaa. En voi sietää sosiaaliturvan varassa lusmuilua. Ihmisillä on nykyään yllättävän huono työmoraali. Ihmiset voisivat myös itse elättää omat lapsensa, jos hankkivat ne eikä jatkuvasti itkeä, kuinka etuja leikataan. Tässä peräänkuulutan omaa vastuuta ja olen aika tiukka siitä.

Vierailija
11/32 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten hankinnan edellytykset. Mielestäni nyky-Suomessa siihen voitaisiin vaatia vähintään toisen asteen tutkinto, riittävät vuosittaiset tulot ja lääkärintodistus henkisestä terveydentilasta.

Vierailija
12/32 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten nukkumaanmenoajat. Mulla on jo kouluikäiset lapset, mutta en todellakaan halua, että yötä myöten hillutaa. Klo 21-21.30 välillä on oltava sängyssä.

Myös lasten ulkoilusta olen nipo. Päivittäin on ulkoiltava ja liikuttava edes hieman.

Ruokailusta en ole niin nipo.

Vierailija
13/32 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tiukka alapäästäni.

Vierailija
14/32 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten ratkaisuja ja elämänvalintoja voi ihmetellä, muttei tuomita (poislukien rikollisuus).

Laskut maksetaan aina ajallaan ja luottotietoja pitää varjella (tämä tulee jo lapsuudenkodista).

Kiittää pitää pienistäkin asioista. Ja muutenkin olla toisia kunnioittava ja hyvätapainen.

Parisuhteessa ei tarvitse olla, jos se tekee onnettomaksi. Onnettomuuden tunnetta ei voi kukaan ulkopuolinen arvioida. Mikään maallinen syy ei ole omalla kohdallani syy pysyä yhdessä. Moni on sitä mieltä, että kärsimys on tie onneen ja elää siten elämänsä katkerana, muiden parisuhteita ja eroja arvostellen.

Haluan aina oppia uutta ja tavoitella uusia haasteita, niin työssä kuin harrastuksissa.

Toisia pitää auttaa aina, jos on mahdollista. En siedä "Ei ole mun asia/ongelma"- ajattelua. Pitää pyrkiä hyvään.

Vierailija
15/32 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten nukkumaanmenoajat. Mulla on jo kouluikäiset lapset, mutta en todellakaan halua, että yötä myöten hillutaa. Klo 21-21.30 välillä on oltava sängyssä.

Myös lasten ulkoilusta olen nipo. Päivittäin on ulkoiltava ja liikuttava edes hieman.

Ruokailusta en ole niin nipo.

Niin, että viis terveydestä kunhan on puoli kymmeneltä nukkumassa :D

Vierailija
16/32 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasteni turvallisuudesta en tingi.

Ja odotan muiden terveiden aikuisten pitävän huolta velvollisuuksistaan (esim. omista lapsistaan); jos eivät pidä, niin alan kohdella heitä lapsina, sekä hyvässä että pahassa. Mulla ei riitä ymmärtämystä lusmuilulle tyyliin "no se nyt on vaan tommonen". Aikuisuus on valinta.

Vierailija
17/32 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku sanoo tai tekee jotain tosi törkeää, en voisi olla tekemisissä vaikka kuinka neuvottaisiin että kuuluu hyviin tapoihin.

Joku vippailee toistuvasti rahaa mutta kun itse pyytää ei saakaan.

Vierailija
18/32 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholinkäyttö. Teen suhteen alussa selväksi, että en hyväksy minkään sortin känniörvellystä.

Narkkimenneisyys. Ehdoton EI tälle.

Afrikka/Lähi-itä-taustaiset kumppanit. Naisen pitää olla järkevämpi ja osata kunnioittaa itseään.

MT-ongelmat. Kaloja on vedessä niin paljon, että en koe velvollisuudekseni toimia MT-tapausten pelastusrenkaana.

Vierailija
19/32 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestléä ei osteta.

Lasten poimimaa kaakaota tai kahvia ei osteta.

Kaltoin kohdeltujen eläinten lihaa ei syödä. Eikä munia, maitoa yms.

Lasten tekemiä vaatteita ei osteta, korkeintaan vahingossa.

Reilua sen olla pitää.

Vierailija
20/32 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivallankäyttö muuten kuin itsepuolustuksena. Vituttaa yli kaiken nämä elämänkoululaiset jotka keski-ikäisenäkin mesoaa vetävänsä turpaan sitä ja tätä. T. Itsekin elämäm kolulainen mutta aina selvinnyt riitatilanteista rauhallisesti joko puhumalla tai yksinkertaisesti poistumalla tilanteesta.