Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot ja rotevat "alfamiehet" ajautuvat duuniammatteihin

Vierailija
16.12.2016 |

Ne kenellä ei ole fyysistä voimaa vaan enemmän älyä, ajautuvat helpommin asiantuntijoiksi. Betamies ei kiihota naista vaan tyhmeliini kuopan kaivaja.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa... kyllä punttisali on meillä etupäässä insinöörien suosiossa.

Vierailija
2/7 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duuniammatti? Mä en vissiin sitten ole duunissa kun olen asiantuntijana energiateollisuudessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä korkeakoulut Suomessa on täynnä niin merkillistä hiihtäjää , että uskoisin monen "duunarimiehen" olevan heitä myös älykkäämpiä. Sitä paitsi monet käsityöt vaativat lopulta enemmän älyä kuin opiskelu. Ole siis sinäkin mieluummin käsityöläinen älä käsitetyöläinen. Ja eikös Eppu Normaalikin lauloi "se on liha joka puhuu". 

Vierailija
4/7 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep eipä meidän asiantuntijaorganisaatiossa kauheasti näy isoja ja rotevia miehiä

Vierailija
5/7 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä antaisin yhdelle kuopankaivajatyhmeliinille vaikka heti! Ei todellakaan penaalin terävin kynä, mutta sympaattinen, hyväntuulinen ja avulias, ja kuuma kuin fan!

Vierailija
6/7 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä palstaa aina silloin tällöin luen kun vaimon mielestä täällä on niin "erikoisia" juttuja. Itsekin usein nauran joillekin esim. "Mieheni ei nuole!" (Käsittämätöntä/sympatiat).

Joka tapauksessa. 99.99% varmuudella voin sanoa että olen yksi isoimmista/vahvimmista miehistä ketä täällä käy niin kyllä meitä on aika paljon liike-elämässä myös. Voi sitten vapaa-ajalla riehua fyysisesti (salilla). Töissä on tietysti myös huom. Määrä "pieniä miehiä" yleensä he ovat jatkuvasti aiheuttamassa milloin mitäkin konfrontaatioita lisäksi ehkä jostain kompleksista johtuen pettäminen tulee kuin luonnostaan, ainakin sen yrittäminen.

Vierailija
7/7 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä palstaa aina silloin tällöin luen kun vaimon mielestä täällä on niin "erikoisia" juttuja. Itsekin usein nauran joillekin esim. "Mieheni ei nuole!" (Käsittämätöntä/sympatiat).

Joka tapauksessa. 99.99% varmuudella voin sanoa että olen yksi isoimmista/vahvimmista miehistä ketä täällä käy niin kyllä meitä on aika paljon liike-elämässä myös. Voi sitten vapaa-ajalla riehua fyysisesti (salilla). Töissä on tietysti myös huom. Määrä "pieniä miehiä" yleensä he ovat jatkuvasti aiheuttamassa milloin mitäkin konfrontaatioita lisäksi ehkä jostain kompleksista johtuen pettäminen tulee kuin luonnostaan, ainakin sen yrittäminen.

Pienet miehet on mukavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi