Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, saatko erektion, jos nainen istuu sylissäsi?

Vierailija
16.12.2016 |

Mies, saatko erektion, jos nainen istuu sylissäsi?

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus alkaa siitäkin seisomaan. Riippuu mielentilasta. Hyväähän se tekee kun kiimainen nainen pyörittää persettä sylissä.

Vierailija
22/82 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kummallakin on ohuet vaatteet niin kyllä. Kiihotun jo siitä ajatuksesta, että nainen tuntee stondiksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei seiso millään, ne ajat on takana.

Vierailija
24/82 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kummallakin on ohuet vaatteet niin kyllä. Kiihotun jo siitä ajatuksesta, että nainen tuntee stondiksen.

Trikoot on tuossa aika hyvät. Melkein kuin ei olisi mitään päällä.

Vierailija
25/82 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi saada vedän liikaa röökiä 50-60 päivässä

Vierailija
26/82 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun penikselläni on omat aivot, eikä se ole aina kovin mukavaa. Jos sitä koskettaa niin se kovettuu.

Jos nainen istuu sylissä, ottaa eteen. Jos lemmikkieläin hyppää syliin, ottaa eteen. Jos nostan muuttolaatikon syliin, ottaa eteen.

Aina ollut näin.

t. M40+

Ihana! 😂 Kiitos päiväni ensimmäisistä nauruista.

Vierailija
27/82 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ekan ja ainoan kerran, kun olen miehen syliin istahtanut, vastareaktiona ei todellakaan ollut mikään seisokki vaan ällistynyt huudahdus siitä, että painaisin ”ainakin seittemänkymmentä”. Painoin 52 kg.

Kyseisellä eksällä nyt oli erektio-ongelmia muutenkin, joten ehkä huudahdus liittyy.

Vierailija
28/82 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta ja tilanteesta. Tällä hetkellä varmaankin rouvan lisäksi kolme muuta naista saattaisi hyvinkin aiheuttaa kovenemista, kaksi heistä on sen saattaneet joskus huomatakin..

M40

Vierailija
29/82 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama kuin kysyisi naiselta että jos näet mulkun kostutko heti

ei kai sitä ala seisoa jos joku istuu syliin, mitä siitä esim päiväkodissa lapsia pukiessakaan tulisi

Vierailija
30/82 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta. Jos nainen on veitikalle uusi tuttavuus ja todella seksikäs, niin veitikka on monesti innokas tekemään tuttavuutta. Jos veitikka on jo tavannut naisen aiemmin, ei hän tyypillisesti ole yhtä innokas.

Vierailija
31/82 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 41v ja ei niin kyllä enään juuri kävisi. Ehkä jos nainen olisi uusi ja seksikäs ja tilanne oikea, niin mahdollista se olisi, mutta pystyisin nyt kontrolloimaan tilannetta niin, että ajattelemalla muuta estäisin seisokin.

Noin 20 vuotiaana (ehkä olin nuorempikin) tilanne oli toinen, kun syliini istui eräs nainen pienen automatkan ajaksi, en voinut millään estää seisokkia. Hän oli sellainen josta haaveilin usein, ja tunnelma jotenkin minun päässäni ainakin eroottinen, enkä ollut saanut aikoihin. Minua hävetti ja yritin olla jotenkin ettei hän huomaisi, mutta kuulin autosta poistuttuamme, että kyllä huomasi. Hän loukkaantui siitä, ja tämän jälkeen olikin orastava kaveruutemme ohi. Piti kai minua jonkin sortin pervona. Ehkä hän nyt jo ymmärtää, että aina ei mies voi kontrolloida veitikkaansa. Ja luulisi muutenkin tuon yleensä ainakin oleva kohteliaisuus naiselle,.. tavallaan.

Vierailija
32/82 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan aina. Samoin, jos naisen lantio koskettaa omaa etumustani vaikka täydessä bussissa tms. En voi sille mitään, ja tietysti toivon, ettei nainen huomaisi tai ainakaan ahdistuisi asiasta. Kovin negatiivisia kokemuksia ei onneksi ole vielä tullut, ja joillakin kerroilla olen saanut hymynkin osakseni.

M35

Vierailija
33/82 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet joko homo tai aseksuaali

Vierailija
34/82 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kun vaimon sisko oli sylissä. Oli anoppi tehnyt ruuan ja istumapaikat vähissä kun neljä sisarusta perheineen. Istuin 3hengen sohvalla ja vaimo vieressä. Vaimon sisko tuli trikoo pepulla syliin ja nosti jalat siskonsa syliin. Minulla verkkarit jalassa ja sitten olen nuuskinut kyseisen pikkareita usein niin heti rupesi mielikuvitus laukkaamaan ja kova seisokki. Sitten vaihto parikertaa vielä asentoo ja varmasti tunti kyllä munani, kysy että painanko liikaa että onko huono asento =D

Vierailija
35/82 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kyllä erektion kyseisessä tilanteessa mutta useimmiten en edes ehdi saada erektiota kun saan heti tahattoman simensyöksyn,  se naisen pylly vain alkaa tuntumaan aivan mielettömän kiihoittavalta sylissä eikä sen naisen tarvitse edes mitenkään liikutella pyllyään sylissäni.

Tunnen vain kun yhtäkkiä ilman minkäänlaista erektiota väliliha ja pyllynreikä alkavat nytkähdellä rytmikkäästi ja pumpata spermaa pitkin pyllyä ja vakoani.

Yleensä siinä vaiheessa naisen kasvot ovat korvia myöten aivan punaiset ja naista vähän tuntuu naurattavan.

Yritän vain selitellä että olen aina ollut herkkä tulemaan.

Vierailija
36/82 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka moni mies pystyy pitämään ns kaunista naista sylissä ilman että edes seisoo. minäpä pystyn enkä edes oo homo

Vierailija
37/82 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan etenkin silloin kun nainen vielä kienää ja liikuttelee peppuan sylissä istuessaan muiden sitä tajuamatta.

Vierailija
38/82 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijan kaveri istui taksissa sylissäni ja huomasi stondiksen, fiksuna naisena puristi polvesta ja lähtiessä iski silmää🤗

Vierailija
39/82 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikki H kirjoitti:

Muijan kaveri istui taksissa sylissäni ja huomasi stondiksen, fiksuna naisena puristi polvesta ja lähtiessä iski silmää🤗

Ihana kaveri tyttöystävävälläsi, vastaavassa tilanteessa voisi mennä kavereiden ja pariskunnan välit huonoksi joka suuntaan. Tyttöystävän kaveri tajusi tilanteen jolle ei aina voi mitään ja ei nostanut siitä turhaa meteliä, hieno ihminen.

Vierailija
40/82 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen istuu esim aamutakissa pillu paljaana vilkkuen niin usein joo. Riippuu paljon stressintasosta ja väsymyksestä. Parasta kun nainen hinkkaa itseään vasten

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän