Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tehdä keski-ikäisenä miehenä vaikutus huomattavasti nuorempaan naiseen?

Vierailija
15.12.2016 |

Onko kertyneellä varallisuudella rehvastelu liian läpinäkyvää? Mites hienot autot jne? Nainen siis 21 vuotias. Mistä tuon ikäiset nykyaikana pitävät? m47

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta 21v on kyllä aika nuori... Siis liian nuori. Joku viisi vuotta vanhempi vuosi menetellä, koska hän on jo vähän kokeneempi ja tietää ehkä oikeasti missä mennään ja mitä haluaa. Mitä haluat tältä naiselta? Seksiä? Jotain muuta?

Vierailija
42/46 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään koska sinussa on jotakin epämiellyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä "seurustelin" 16 vuotiaana n. puolen vuoden ajan itseäni 10 vuotta vanhemman miehen kanssa. En ollut häneen mitenkään rakastunut, tuskin edes ihastunut, mutta halusin vain olla jonkun kanssa, joka piti minua erityisenä. Koko ajan kuitenkin haaveilin, että minulla olisi NUORI söpö ja mukava poikaystävä, jonka kanssa kävelisin käsikädessä ja hulluttelisimme ikäämme sopivalla tavalla. Onneksi sekin aika vielä tuli. Ihmettelen silloista käytöstäni, mutta vielä enemmän ihmettelen tuon vanhemman miehen käytöstä. Nyt tosin tuntuu hassulta puhua vanhemmasta miehestä, kun itse olen nykyään lähes 20 vuotta vanhempi, mitä ko. mies tuolloin. Tämä nyt ei vastannut ap:n kysymykseen, mut tulipahan vain mieleen. Ja ei, en iästäni huolimatta ole vanha katkera kurppa, joka kadehtii nuoria naisia ja ketä ei nykyään huoli minkään ikäinen mies.

Vierailija
44/46 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole jo tarpeeksi monta kertaa todistettu, että vanhastakin miehestä kiinnostuneita parikymppisiä misuja löytyy jonoksi asti jos miehellä on varallisuutta keskivertoa enemmän. Tämä on luonnon laki.

Vanha vakiintuneen korkean aseman yhteiskunnassa saavuttanut mies on todella kiinnostava nuorten naisten silmissä. Mies mahdollistaa nuorelle naiselle yltäkylläisen elämän ja tuo isällisen turvallisuuden tunteen.

Mies taas hyötyy suhteesta sosiaalisen statuksensa nousulla lähipiirissään. Hänellä on myös mahdollisuus saada toisinaan kosteata ja tiukkaa pillua. Nuori nainen tuo vanhan miehen elämään paljon kaivattua jännitystä.

Vierailija
45/46 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole jo tarpeeksi monta kertaa todistettu, että vanhastakin miehestä kiinnostuneita parikymppisiä misuja löytyy jonoksi asti jos miehellä on varallisuutta keskivertoa enemmän. Tämä on luonnon laki.

Vanha vakiintuneen korkean aseman yhteiskunnassa saavuttanut mies on todella kiinnostava nuorten naisten silmissä. Mies mahdollistaa nuorelle naiselle yltäkylläisen elämän ja tuo isällisen turvallisuuden tunteen.

Mies taas hyötyy suhteesta sosiaalisen statuksensa nousulla lähipiirissään. Hänellä on myös mahdollisuus saada toisinaan kosteata ja tiukkaa pillua. Nuori nainen tuo vanhan miehen elämään paljon kaivattua jännitystä.

Joo, jännnitystä siitä että paneeko nuori nainen selän takana nuoria miehiä samalla kun kuppaa kaksin käsin miehen rahoja...

Vierailija
46/46 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dementikot eivät muista mitään edellisiä samoja ,jo moneen kertaan  käytyjä  keskusteluja ja puhuvat siksi aina yhtä innokkaasti ja uutena joka päivä samasta aiheesta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi