Joululahja 15-vuotiaalle kummipojalle?
Pää lyö aivan tyhjää. Pitäisi keksiä joululahja 15-vuotiaalle kummipojalle, jota en valitettavasti kovin hyvin tunne. Näemme yleensä kaksi kertaa vuodessa, minkä lisäksi tulee lähetettyä muutama tekstiviesti. Välimatkaa meillä on kuusi tuntia ja paketti pitäisi lähettää postissa.
Kummipojan perhe asuu pienessä kylässä. Harrastuksia ei tietääkseni ole.
Avuton kummitäti
Kommentit (18)
Vaatetta? Esimerkiksi Levis t-paita ja Billebeinolta joku pipo tai colitsipaita, ne on nuorison suosiossa. Joku hajuvesi, sellanen kun One Million on ainaki just teineille sopiva. Mites leffaliput tai hienot kuulokkeet? Lataat ärrältä sellasen spotifykortin?
Bändipaita, uudet kuoret puhelimeen, vesiputouskaiuttimet.
Rahaa, ehdottomasti rahaa. Vaatteiden ja hajuvesien osto menee takuulla pieleen tädin valitsemana. Anna 20 euroa.
Ootko kysyny äitiltä tarviiko jotaki harrastusvälinettä? Luistimia yms.
Rannekello, sykemittari, kirja, saunatakki?
Aika varma nakki ois nahkalompakko, jossa sisällä rahaa.
Kysy pojan vanhemmilta, jos et voi halua kysyä suoraan pojalta. Ainakin minä olin teininä tarkka vaatteistani ja muista tavaroistani.
Jos budjetti ei ole kovin pieni niin miten olisi matkakaiutin, esim JBL-merkkinen? Sellainen on kaverillani ja on kyllä hyvä.
Lahjakortit on aina hyviä (ja tuon ikäisille parempi kuin käteinen), voi ostaa vaikka ihan S-ryhmään. Sillä saa ostettua elektroniikkaa yms, vaikka sitten sen kaiuttimen.
Eikä 15-v ole jo rippikoulun käynyt. Me on kummilapsien muistamisen lopetettu ripillepääsyyn. Tekstareita on laitettu synttäreinä sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Axe-lahjapakkaus + elokuvaliput.
Kannattaa tarkistaa onko siellä pienen kylän lähistöllä elokuvateatteria.
Kiitos ehdotuksista!
Pojan äiti ei osannut antaa vinkkejä, totesi olevansa itse yhtä hakoteillä. 😫
Elokuvaliput olisivat olleet helppo, mutta teatteria ei ole lähellä. Rahaa perheellä on paljon enemmän kuin minulla, joten raha tuntuu hullulta lahjalta. Tosin olisi varmasti pojalle mieleinen. Jotenkin raha joululahjana vain ei mielestäni ole ok.
On tämä vaikeaa. Lahjakortti johonkin ehkä? Vaatteita en varmasti osaa ostaa.
Mitä teidän 14-15 -vuotiaat teinit ovat toivoneet?
Se avuton kummitäti
No johan sä sait vaikka kuinka monta vinkkiä.
Just joku lahjakortti vois olla kiva, mutta kannattaa ostaa johonkin sellaseen paikkaan missä nuoret oikeesti käy esim. H&M, mäkkäri, hese, cubus, yms. koska pari kaveria saanut joskus lahjakortteja esim kappahliin niiden tädeiltä ja ne on jäänyt sit käyttämättä koska siellä ei oo kauheena nuorille mitään kivaa. Sit spotify lahjakortti vois olla kans tosi jees! Mitään googleplaylahjakortteja en suosittele koska musiikkia saa kuunnella ilmaseks spotifystä, deezeristä, youtubesta, yms ja leffat näkee netflixistä ja popcorntimestä. Jotku saattaa ostaa pelejä mut ei varmaan kovin moni tai ainakaan kukaan mun tutuista ton ikäsistä. :D
T. 18v
Ostin juuri 14-vuotiaalle hyvän laadukkaan dödön sekä helly hansenin kosmetiikkalaukun, joka on tarpeeksi miehekäs pojallekin. Ilman suurempaa mainostusta sopuhintainen pussukka löytyi xxl:stä. Kaikki tarvitsee yleensä noita pussukoita ennemmin tai myöhemmin, pojatkin.
Lahjakortti