Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko opiskelijan vaikea saada puhdasrotuinen koira?

Vierailija
15.12.2016 |

Olen TODELLA kauan harkinnut koiran hommaamista ja nyt olisin valmis siihen. Asun yksiössä ja opiskelen yliopistossa kolmatta vuotta (=enemmän vapautta, voisi päättää milloin menisi kotiin). Minun perheelläni ei ole ikinä ollut koiraa. Rotu jonka haluaisin olisi pieni sileäkarvainen portugalinpodengo. Onko minulla mitään mahdollisuuksia saada tätä kyseistä koiraa kasvattajalta vai ohitetaanko minut ihan täysin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan uutta minulle, että ihminen joka haluaa ostaa jonkun koiran ja on siihen rahatkin, ei voisi sitä tehdä.

Vierailija
2/7 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat tiskiin ja piski kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen TODELLA kauan harkinnut koiran hommaamista ja nyt olisin valmis siihen. Asun yksiössä ja opiskelen yliopistossa kolmatta vuotta (=enemmän vapautta, voisi päättää milloin menisi kotiin). Minun perheelläni ei ole ikinä ollut koiraa. Rotu jonka haluaisin olisi pieni sileäkarvainen portugalinpodengo. Onko minulla mitään mahdollisuuksia saada tätä kyseistä koiraa kasvattajalta vai ohitetaanko minut ihan täysin?

Ei kait moni kasvattaja suosi opiskelijaa, etenkään, mikäli ei omaa koirataustaa...

Muta sopiihan sitä kokeilla, mitä menetät?

Onko sulla koiralle aikaa jatkossa?

Vierailija
4/7 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adoptoi se murre mieluummin.

Vierailija
5/7 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan uutta minulle, että ihminen joka haluaa ostaa jonkun koiran ja on siihen rahatkin, ei voisi sitä tehdä.

Niin niin,. mutta entä jos on tilanne, jossa koiranpennusta on monta henkilöä kiinnostunut... Onko minulla silloin mitään mahdollisuuuksia...?

Ap

Vierailija
6/7 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kait moni kasvattaja suosi opiskelijaa, etenkään, mikäli ei omaa koirataustaa...

Muta sopiihan sitä kokeilla, mitä menetät?

Onko sulla koiralle aikaa jatkossa?

Koiralle on varmasti aikaa jatkossa. Pitkät yhtäjaksoiset matkustelut on tehty, villein bile-elämä on takana päin ja opiskelemassa ammatissani päivät itse työpaikalla ovat melko lyhyitä.

Ap

Vierailija
7/7 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adoptoi se murre mieluummin.

Joskus aionkin varmasti hommata koiran jostain löytökodista, mutta ensimmäiseksi koiraksi haluan puhdasrotuisen, jonka luonteenpiirteet ovat suurinpiirtein selvillä :)

Ap