Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä maissa olet käynyt? Ja minne vielä haluaisit?

Vierailija
15.12.2016 |

Listataan tähän!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Virossa, Venäjällä, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Ranskassa, Saksassa, Skotlannissa, Irlannissa ja Unkarissa. Islannissa olisi kiva käydä.

En pidä lentämisestä enkä kesän kuumuudesta.

Vierailija
2/10 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viro,Latvia, Liettua, Venäjä, Ruotsi, Norja, Tanska,Puola, Saksa, Tšekki, Alankomaat, Itävalta, Italia, Kroatia, Unkari, Espanja, Kypros, Thaimaa ja Ranska.

Yhdysvalloissa ja Islannissa haluaisin käydä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Olen käynyt Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Venäjällä, Virossa, Latviassa, Puolassa, Tshekissä, Slovakiassa, Romaniassa, Bulgariassa, Kyproksella, Sloveniassa, Kroatiassa, Itävallassa, Saksassa, Alankomaissa, Belgiassa, Britanniassa, Irlannissa, Ranskassa, Espanjassa, Italiassa, Israelissa, Jordaniassa, Egyptissä, Malawissa, Sambiassa, Thaimaassa, Intiassa, Yhdysvalloissa. Yli puolessa noista monta kertaa.

Eli paljon on vielä näkemättä. Kreikka (Ateena lähinmä, en perusta rantalomista), Turkki (en tosin nykyhallinnon aikana aio mennä), Portugal, Etelä-Afrikka, Madagaskar, Australia, Uusi-Seelanti, Kiina, Japani, Argentiina, Brasilia, Kuuba nyt ihan alkajaisiksi. En vaan kauheasti tykkää lentämisestä, ei ole kauheasti massiakaan kaukomatkailla perheen kera.

Vierailija
4/10 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajuu, Unkarin unohdin listasta, samoin Tansanian. Siis maista, joissa olen käynyt.

Islanti olisi tosiaan myös hieno nähdä, vaikka ponivaelluksella.

3

Vierailija
5/10 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viro, Latvia, Liettua, Ruotsi, Norja, Tanska, Venäjä, UK, USA, Hollanti, Belgia, Bulgaria, Espanja, Italia, Portugal, Tsekki ja Puola, Tunisia.

UK tässä mulla tarkoittaa Skotlanti, haluaisin käydä muuallakin Briteissä ja mm. Shetlandin saarilla. Islannissa myös haluaisin käydä.

Uudelleen New York haaveissa.

Etelä- Ranska ja Etelä -Saksa. Onhan niitä paljon paikkoja minne vielä haluaisi :).

Vierailija
6/10 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Ruotsissa, Virossa, Tanskassa, Alankomaissa, Skotlannissa, Englannissa, Ranskassa, Saksassa, Espanjassa. Kreikassa, Turkissa ja Maltalla. Puola ja Itä-Eurooppa ylipäätään kiinnostelisivat. Suunnitelmissa on muutaman vuoden sisään tehdä reppureissu Puolaan, nukkua pari viikkoa teltassa milloin missäkin.

Vierailija
7/10 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unkari unohtui #5

Vierailija
8/10 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole paljoa matkustellut, alle 10 maassa. Mutta Mongolian-matkasta haaveilen.

Vierailija
9/10 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Olen käynyt Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Venäjällä, Virossa, Latviassa, Puolassa, Tshekissä, Slovakiassa, Romaniassa, Bulgariassa, Kyproksella, Sloveniassa, Kroatiassa, Itävallassa, Saksassa, Alankomaissa, Belgiassa, Britanniassa, Irlannissa, Ranskassa, Espanjassa, Italiassa, Israelissa, Jordaniassa, Egyptissä, Malawissa, Sambiassa, Thaimaassa, Intiassa, Yhdysvalloissa. Yli puolessa noista monta kertaa.

Miten Thaimaa noin yleensä mielipiteenä? Tavallaan tekis mieli lähtee siellä miehen kanssa käymään, mutta ei ainakaa iha perus turistirysäs haluaisi olla.

Vierailija
10/10 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Thaimaa noin yleensä mielipiteenä? Tavallaan tekis mieli lähtee siellä miehen kanssa käymään, mutta ei ainakaa iha perus turistirysäs haluaisi olla.

En ole ollut Thaimaassa lomalla, vaan työkeikalle Bangkokissa ja Pohjois-Thaimaassa, Chiang Maissa ja Chiang Raissa.

Mutta kyllä minä lähtisin sinne mielelläni myös lomalle, näkemistä riittää, eikä turistikohteissa tarvitse olla, jos ei halua juuri rantalomaa, ja niissäkin on tarjolla erilaisia paikkoja. Majoitus on tasoon nähden Thaimaassa halpaa, ruoka hyvää ja palvelu pelaa.

3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän