Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyötyä neitsyydestä on?

Vierailija
15.12.2016 |

Miksi se pitäisi säilyttää?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli suuri rakkaudenosoitus kun olimme mieheni kanssa toistemme ensimmäiset (ja ainakin vielä ainoat) seksikumppanit. Hyvä että erilaisia mielipiteitä on.

Vierailija
22/54 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neitsyys on naisen kallein aarre.

Naisen antautuminen puhtaana ja koskemattona impenä aviomiehelleen on suurin ja kaunein rakkaudenosoitus, minkä mies voi naiselta ikinä saada.

Niin, jos nainen on alle 25-vuotias bikinimalli. Muut eivät ole edes naisia. 

Ajattelin vaan jeesata Ulia tarkentamalla. Millainen talvi siellä 1750-luvulla muuten nyt on meneillään? ^_^

Minä olen nyt laajentanut ikähaarukkaa 30 vuoteen asti, kun on itsellekin tässä jo hieman komistavia vuosia suotu.

M35

Oikein, siinä on MIEHEN puhetta! Bikinimalleudesta ei kyllä kannata luopua missään iässä, joku roti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/54 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että pää ei ole täynnä kokemuksia muista, mitä jotkut arvostavat. Se että olettaa vähemmän koska kaikki on uutta. Se että se jota lopulta arvostaa eniten ei joudu vahingossakaan alitajuisesti vertailluksi muihin vaan saa olla ainoa. On siinä puolensa. Se ei vain ole kovin realistinen tavoite näinä päivinä kun joka mies kehittää seksistä itselleen itsetuntokriisin ja masennuksen aiheen.

Vierailija
24/54 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en tajua miehenä sitä. Mulle on ihan sama onko nainen kokematon vai ei, molemmissa on vaan hyviä puolia: Kokematonta on kiihottavaa opetella ja opastella silloin kun hän menettää neitsyyden mun kanssaan ja kokenut sitten taas saattaa tietää paremmin miten hommat toimivat ja saattaa yllättää jollain uudella jutulla mistä ei ole ikinä kuullutkaan! :).

Vierailija
25/54 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen antautuminen puhtaana ja koskemattona impenä aviomiehelleen on suurin ja kaunein rakkaudenosoitus, minkä mies voi naiselta ikinä saada.

Kuka hullu ottaa sian säkissä?

Naisille siis sika säkissä on yhtä kuin kokematon seksissä. Tulipa sekin todistettua, että seksi on naisille ainut merkittävä asia parisuhteessa.

<Niin siis missä tämmöinen asia tuli todistettua?

Vierailija
26/54 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän palstan kllinkipeät ja moraalittomat horot täällä elämöivät!

Sitten jos pihdataan, sekin on huono. On se vaikeaa, mikään ei kelpaa. :,(

Vierailija
27/54 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryhdistäydy, nainen! Ei kuulu tehdä sitä, mikä kelpaa, vaan sitä, mitä itse tahdot!

Vierailija
28/54 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista...

Vierailija
29/54 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulin kannattaa suunnata arabimaihin, siellä neitsyys on arvossaan. Tosin en tiedä miten haluttava puoliso työtön, köyhä kristitty lassukka on.

Vierailija
30/54 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, vihdoinkin joku antaa arvon minullekin!

t. Impi 56 v.

😀 minunkin edesmenneen isoäitini nimi oli Impi

Vierailija
31/54 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulin kannattaa suunnata arabimaihin, siellä neitsyys on arvossaan. Tosin en tiedä miten haluttava puoliso työtön, köyhä kristitty lassukka on.

Takuulla haluttavampi kuin työtön ja köyhä muslimilassukka. Aika vitun laiton vaan.

Vierailija
32/54 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet puhdas hääyönäsi:)

Vierailija
33/54 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus kysymykseen: En tiedä.

Jostain syystä kuitenkin suurin osa maapallon naisista menee neitsyinä naimisiin.

Vähän pakko, muuten pääsee hengestään tai piestään henkihieveriin. Ja yllättäen miesten toimesta.

Vierailija
34/54 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin puhdas koska kävin pesulla.

Vierailija
35/54 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne montaakaan ihmistä, joka antaisi raikuvat aplodit, jos kuulisi, että joku on nainut ympäri kaupunkia. Mutta kukin tehköön, miten haluaa.

Miten ympäri kaupunkia naiminen liittyy ketjun aiheeseen?

Vierailija
36/54 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä 'arvosta' tai 'arvokkuudesta' on? Ei tuo tarkoita, että pitäisi hääyöhön säästää mutta anyway anywho...

Vierailija
37/54 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takuulla haluttavampi kuin työtön ja köyhä muslimilassukka. Aika vitun laiton vaan.

Veikkaan kuule, että arabimaissa muslimi on huomattavasti haluttavampi kumppani kuin kristitty, oli miten lassukka hyvänsä. Ja varsinkin naisten avioitumista vääräuskoisten kanssa ei hyvällä katsota, sillä muslimikulttuureissa katsotaan lasten uskonnon määräytyvän isän uskonnon mukaan. Voisi peräti käydä niin, että arabimaissa Uli jäisi kokonaan ilman puolisoa, ellei sitten haluaisi kääntyä islamiin.

Vierailija
38/54 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin puhdas koska kävin pesulla.

Minä arvostan miehenä sitä että muiden kullit eivät ole käyneet vaimoni sisällä.

Vierailija
39/54 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei neitsyydestä varmaan paljon hyötyä ole, mutta onko siitä sinulle haittaakaan? Ei neitsyys sellainen ole, josta pitäisi ehdoin tahdoin eroon pyrkiä, mutta jos sopiva kumppani osuu kohdalle, en keksi välttämätöntä syytä sitä alkaa varjelemaankaan. Itselleni kyllä oli tärkeää, että eka kertani oli minulle tutun ja rakkaan miehen kanssa. Joku kännipano tuntemattoman kanssa olisi ollut kauheaa.

Vierailija
40/54 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhtaudesta kannattaa kyllä pitää huoli, kannattaa testata aina ennen uutta vakikumppania, ettei kummallakaan ole tauteja. Ei tarvi olla neitsyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän